1 Şubat 2015 Pazar

Subat 2015

Subat ayini hep sevdim
Sevgililer gunu bir Subat ayinda
Benim dogumgunum yine bu ayda
Subat ayi kisadir o yuzden hic sikilmazsiniz
Bir bakarsiniz maasiniz hemen gelmis yatmis hesabiniza
Uzayip sizi daraltmamis, uzmemis
Eglenirken zaman cabuk gecer ya
Subat ayi da oyle bir sey iste
Sevgililer gunu, dogumgunu derken bir goz acip kapamissiniz gelmis gecmis
En kisa ay ama cok da cool bir aydir
Sevgi dolu
Hediye dolu
Heyecan dolu
Ilgi alaka dolu
Kar dolu
Bu sene benim icin ayri bir onemli
Hem 40 oluyorum hem de dogumgunume yeni bir ulkede girecegim
Ustelik dogumgunu ve sevgililer gunu haftasinda 4 ayri ulkede bir cok sehirde olacagim, kutluyacagim benim minik ailem ile esim ve kizim ile
Daha iyi bir yol bilmiyorum bu ozel yasi daha ozel bir sekilde kutlamak icin...
2015 benim yilim olacak demistim

10 k kosmusum
Yeni bir yemek ogrenmisim
Orhan Pamuk kitabi okumusum
Parentology kursuna katilmisim
Harika insanlarla tanismisim
Bir yillik Shengen vizesi almisim
Kizimla cok iyi connect olmusum
Kitap gecesi duzenlemisim
Tatil planlarimi yapmisim
Vision Board'umu yapmisim

daha ne olsun demiyorum, bu daha bir baslangic...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder