23 Şubat 2015 Pazartesi

Ben 40 Oldum!!!

Saka gibi ama 40 oldum
Insan yas alinca artik o gozune buyuk gorunen  hatta korkunc ve urkutucu rakamlar hicte cok kotu gorunmuyor
Zaten uzulup ne yapacagim hayati mi iskalayacagim yaslaniyorum diye?
Bir kutladim bin kutladim
O kadar cok kutladim ki artik 40 oldugumu bile umursamadim
Aslinda 40 pasta uflemek 40 ayri sehirde kutlamak hedefim vardi henuz gerceklestiremedim ama 20 kusur oldu. Aslinda usenmeyip yada cekinmesem bir cok yerde daha kutlayabilirdim ama yapmadim
Pismanim ama ben bu sene bir gun degil tum yil dogumgunumu kutlamak istedigim icin hala sansim var!
Dogum gunum geldi gecti diye durmak yok

40 & Sexy
40 & Gorgeous
40 & Daring
40 & Wise

bu seneki motto'larim
En cok kendimi Insbruck'taki dagin tepesine tirmandigimda cok iyi hissettim
Hem tehlikeli idi hem yuksekti hem soguktu hem de cok heyecan verici idi cok sevdim o dagin zirvesinde olmayi karlarin icinde...
Sonra Derya ile Vaduz'da bulusmak cok anlamli idi. Onun dogumgununde ona surpriz yaptim hem de kendime cunku hic aklimda bile yoktu, ihtimali bile kafamdan gecmemisti ki oraya gitmek, nasil olsun? Aramizda bir gun oldugunu unutmusum, 1 gun derken gun olarak yil olarak 10 yil var:-) Ama onu gormek kisa da olsa cok guzeldi ustelik iki dogumgunu kutlamis olduk
Lemis ve Deniz ve Mr.G ve Selin sayesinde ozel bir dogumgunu gecirdim beni kesinlikle cok ozel hissettirdiler
Mutesekkirim iyiki varlar hayatimda!
Sizlerle nice mutlu yillar gecirmek dilegiyle canlarim!

1 yorum:

  1. Iyi ki dogmussun canim benim! 40 seninle daha bi sevimli daha bi daring daha bi sexy gelio bana artik! Go Nilly Go!

    YanıtlaSil