1 Şubat 2015 Pazar

Sena Hayati Sorguluyor


Kizim bana komik sasirtici seyler sorup duruyor
Hayati herseyi soguluyor

Gecenlerde anne Cairo hem erkeklerin birbirleri ile hem de kadinlarin birbirleri ile evlenebilecegini soyledi dedi
Senam'in kafasini karistirmis bu haliyle
Sonra "havaalaninda bir adam vardi uzun sacliydi ve kupesi vardi yaninda da bir kadin vardi. It was weird" dedi
Ben de evet tatlim Cairo dogru soylemis, dogal olani kadin ile erkegin evlenmesi ama baska cesitlerde olabiliyor ve bu normal ve hayatin bir parcasi, insanlarin kendi secimi dedim

Sonra anne ben buyuyunce anneanne olmak istemiyorum diyor bir de memelerinin buyumesini istemiyormus
Neden dedim, cunku yaslanmak istemiyorum diyor
Yaslanmaktan korkuyor cunku olumu sorguladiginda Calliou dizisinde gordugum taktigi uyguladim ve insanlar ne zaman olur sorusuna cok yaslandiklarinda dedim, O gunden sonrada yaslanmak onun icin cok kotu bir sey oldu. Yaslanmak icin daha cok vaktin var uzulmene gerek yok hayatin tadini cikart diyorum ama sacimda beyazlar gordugunde endiseleniyor, yaslaniyorum dedigimde korkuyor, kisacasi olmemden, kendisinin olmesinden cok korkuyor. 
Cocugum olmak zorunda mi diye soruyor, hayir istemezsen olmak zorunda degil diyorum. 
Simdiden bir cok seyi stres etmis durumda kendine.
Anne erkeklerin memeleri var mi diye soruyor
Bu aralar epey bir soruyor anliyacaginiz.
Umarim dogru cevaplari verebiliyorumdur, cunku kucuk beyinlerinde neler donuyor ve nelere neden oluyoruz tahmin etmek cok zor guc bazen ve gercekten de sizin basit oldugunu dusundugunuz bir cevap onda bir cok endiseye ve korkuya neden olabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder