25 Kasım 2013 Pazartesi

Senam 5 yasina Girdi Girecek

Ahh askim ya 5 bir milestone bence 5'ten sonra sen cok buyuyeceksin cocukluktan cikacaksin artik, benim minigim olmayacak, koca eller ve ayaklarin olusmaya basliyacak, o cuce kollar ve pamuk sisko eller gidecek. Artik tam bir birey olacaksin. Senin dogumgunun hazirliklari ile ugrasiyorum. Artzone'a cok guvenmistim, doluyuz iki hafat hafta sonu diyince ben de sinir oldum, G'nin dedigine geldik ve ilk kez acik havada kutlamaya karar verdik, insallah hava iyi olur, guya iyi olacakmis ama senin her dohgumgununde yagdi simdiye kadar!
Bakalim, ustlerinde korumalik cadir var ona guveniyorum. birde national day holiday yuzunden pazari da alip herkes long weekend yapiyormus, millet bes dakika bos durmuyor yani, bir suru yabanci arkadasim -Cairo dahil buna maalesef- hafta sonu bir yerlere kaciyorlar, poor Sena... Ondan sonraki hafta ben Turkiye'ye gidecegim, ondan sonrada okullar tatil, o yuzden artik gelenlerle kutluycam, herkesin gelmesi imkansiz ama bu hafta extra kotu, cok kisi yok.
Umarim onca ugrasmamiza, hamalligimiza deger de iyi gecer, cok isim var cooook
30 Kasim'da kutluyacagim dogumgununu bir de hep tam dogumgununde kutladim simdiye kadar- hep hafta sonuna veya tatile geldi bir sekilde, ama bu sefer degil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder