25 Kasım 2013 Pazartesi

Art Week in AD

Gecen senede son gun ve kostura kostura gezebilmistim bu sene de aynisi oldu. Keske daha cok vakit gecirebilsem ve eserleri ayrintili inceleyebilseydim. Sahane eserler vardi, bayildim. Cocuklarin girmesi yasak, bu cok yazik oldu cunku Senam'in da gormesini cok isterdim, bu haksizlik!
Onlara da art zone yapmislar orda boyadilar kestiler yapistirdilar bir suru sey vardi yapacak, once vizildadi bensiz kalmak istemedi sonra cok begendi gelmek istemedi, ben de 45 dakikada iki buyuk sergi gezdim, oncesinde Senam ile girebilecegim yerleri gezmistik, Stepping Stones'dan Andrew ve annesi vardi, onlarla sohbet ettik, Karam ve esini gorduk onlarla sohbet ettik, super ilginc tipler vardi, zaten kendinizi AD'de hissetmiyeceginiz bir yer ve ortam, 4 gun takilmak lazimdi oraya gece gunduz.
Bir dahaki seneye bakalim burda olursak tadini hem kizim hem de ben cikarmaya niyetliyiz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder