6 Kasım 2013 Çarşamba

Red Carpet- Abu Dhabi Film Festivali


Yanliz bu seferki farkliydi cunku VIP biletimle acilisina gittim.
Yanliz ben galiba bir kez daha gitmistim hem de Deniz ile ve hatta uyumustum sanki filmde, Kevin de vardi, o film festivalimiydi yoksa baska bir seyin acilisi miydi hatirlayamiyorum. Deniz'e sormam lazim.
Acilis cok iyidi, hic bu kadar cok kamera bana yonelmemisti, kirmizi halida yurudum, tek basimaydim, ha ha
Sonra bir cok kisiyi gordum tanidik salonda
After party cok iyidi canli jaz konseri ve sonraki dj cok iyiydi, yemekler sahaneydi, hava guzeldi!
Cok kalitesiz kadin vardi kotu kiyafet, durus rezalet idi, Lubnanli ve Misirli kadinlarmis, Maha oyle soyledi. Maha cok sik olmustu valla kiyafetine bayildim. Onun magazalara gidip check out etmek lazim, gecen gittim 11 de hala acmamisti magazalari…
Bu arada ne yaparsam yapayim 7 filmden fazla goremiyorum, bu sene gorurdum ama salak gibi 27 sine bir organizasyon koydum birde 29 ekim resepsiyonu vardi ve bir cok iyi film sadece o gunler gosterimdeydi sinir oldum, zaten 9 gun suruyor, calis falan derken aksamlari anca bir tane film izleyebildim.
Life of Crime- acilis filmi Jennifer Aniston yoktu, Forest Whitaker gelmisti sadece-film cok average idi
The Broken Circle Breakdown- cok guzel bir filmdi uzucuydu, Belcika yapimi, farkli ve guzel oyanmis guzel yazilmis bir film
For Those Who Can Tel no Tales-Bosna Hersek yapimi, oyuncu  kedi deneyimini anlatmis, oyuncu gelmisti Q n A icin she was cool, Kym Vercoe
Mademoiselle C Samia ile gittik belgesel, CR’in (Carine Roitfeld) hayatini konu alan belgesel iyidi sevdim , directoru gelmisti q n a ye
Peace After Marriage- Turk cocuklar yapimdaymis, cok eglenceli komik, Filistinli bir cocuk  ve Israilli bir kizin pasaport icin basliyan evliligi anlatiyor, US yapimi ama cocuk Filistinli, oynayan cocuk ayni zamanda script writer iki turk cocukla geldi q&a’ye ben de soru sordum
Enough Said-cok keyifli bir filmdi, US film Julia Louis-Dreyfus (Seinfiled de oynayan kadin), James Gandolfini (zavalli adam Jun 2013 de olmus) ve Catherine Keener (hatun cok iyi, eski esi oynayan)
La Grand Voyage’i daha once izlemistim ucaktaydi galiba

Like Father Like Son, Philomena, Only Lovers Left Alive, Love Me, My Stolen Revolution, My Sweet Pepper Land, Harmony Lessons, An Episode in the life of an iron picker, Blind Dates, Belle… bunlar gormek isteyip de goremedigim filmlerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder