13 Ekim 2013 Pazar

Group Coaching

Bu aralar ikinci coach'umu da birakmisken kendimi buna vermeye basladim, (evet Lisa ile yollarimizi ayirdim, bana yardimci oldu ama daha fazla bir yere gidemiyorduk sanki) su ana kadar iki kez yaptim gerci, ucuncusu Lemis ile olacak insallah ozellikle parenting kursuna artik ciddi ciddi gitmeyi dusunuyorken umarim iyi gelir ve beni tesvik eder...
Ilkini, Randa ile olani cok sevmistim ama ikincisinde o kadar memnun kalmadim ama benim yuzumden salak bir kiza takildim orda kendi kendime zehir ettim gunu, ismi The Work idi, bunun hakkinda yazmam lazim. Guzel bir sey aslinda uygulayabildiginde, ama uzerinde calismak, cok patik yapmak ve artik aliskanlik haline getirmek lazim dusunmeden ve tabiki uygulayabilmeyi becermek...Randa fena degildi, bana kisa bir bire bir coaching yaptirdi, ne yapmak istedigimi bilmiyorum dedim, oda iki saatlik bir workshop'u vamis orda bileceksin o workshop sonunda dedi,  ne istedigine karar vereceksin dedi, o aradas kisaca uyguladi, gozlerini kapa ne mutlu ediyor seni ne yapmak istersin dedi benimde agzimdan sth to do with creavity dedim, peki kimlerle bu is dedi kimlerele yapiyorsun yada who involves diye sordu galiba unuttum simdi, kadinlar ve cocuklar dedim bende agzimdan dokuldu hic dusunmemistim bile that is it dedi buldun iste ama gel dedi birebir coaching yapalim seninle dedi, neyse bakalim dusunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder