14 Haziran 2012 Perşembe

Sena'm bulbul olacak neerdeyse

Yok o kadar degil de uc gun yoktum bayagi gelismis konusmasi
bugun it is ok anne you buy a new one dedi sarjim bitti diyince:-)
not yet, already, also kelimelerini ogrenmis
triangle dedi dun
triangle house dedi
sabahin korunde gelip time to wake up diyor ya, birde yarim yamalak soyluyor
aninda yazmiyorum ve unutuyorum sonra sylediklerini
daha cok seyler soyluyor ama bazilarini anlamiyoruz.
yarim yamalak konusmuyor mu yerim ben onu
Sena doydu, Sena kendi yapti
I am hungry
turn around
dun de if you know that you are happy clap your hands sarkisini dansi ile cok cici soyluyordu.
Bugun Meseret arapca parayi aldin mi diye sordu oda gosterdi elindeki parayi, iyi kotu anliyor demekki Arapcayi askim benim.
Biraz fazla uyanik ve hareketli olmaya basladi, nerdeyse ele avuca sigmayacak, kontrol altindan cikacak gibi. Buyudugunu hissediyorum, cok cabuk buyuyor, kucukluk fotolarina bakinca icim eriyor, hala kucuk olmasina ragmen buyuyor iste giderek.
aklima geldikce yazacagim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder