19 Haziran 2012 Salı

Istanbul'da, Abu Dhabi ve Dubai'de Kulak Burun Bogaz doktor tavsiyeleri

Kizimi gostermem gerekiyor iyi bir doktora, bunlar tavsiye edilenler

1) Altunizade ve Gayrettepe de Anatomica adinda Kulak Burun Bogaz hastaneleri var...  benim 2 yegenimi de  bu hastanelerin doktorlarindan Omer Ilicali  (Acun Ilicali nin abisi) ameliyat etmisti...
2) Kadikoy Sifa'da Engin Bey var. hem isinde iyi hem de cocuklarla arasi super. Gecmis olsun
3) Ben de Bakirkoy incirlide bulunan ent merkezini oneririm. Asagida ki link ten iletisim bilgilerine ulasabilirsiniz. http://www.ent.com.tr
4) Medi - Dr Ertugrul Ucler.  15 yillik doktorumuz ve kizimin da doktoru.  Medi, bilinen bir KKB klinigi ve her turlu aletleri var.
5) Ben de Medi Ertugrul bey i tavsiye ederim oglumu 2 kez ameliyat etti her ikisinde de hic bir  bir sorun yasamadik ,ayrica yine Medi de Mehmet Omur de konusunda cok guvenebieceginiz bir doktor .Gecmis olsun dileklerimle
6) Ben size Secil Totan'i tavsiye edeceğim.
Dünya şekeri ve güzeli bir insandır. Çocuklarla müthiş iletişim kurar. Güleryüzlü ve işinin ehlidir. Özel muayenehanesi Şişli dedir.

7) Acibademin Kulak Burun dept sorumlusu ayni zamanda.. ben cok memnunum ondan.. sinusizt, alerji falan gocunce beni simdiye kadar bir bu toparlayabildi.. Bizim sirkettin milli doktoru gibi birsey oldu adam.=. Sen kim icin istiyorsun ? Hersey yolunda mi?
Ahmet Hamdi Önay, Kulak Burun Boğaz Hastaliklari ve Bas ve boyun Cerrahisi uzmani.. İnternette bir yorumlarina bak derim.. tel : 212 324 01 50..randevusuz calismiyo acibadem.-Zehra
8) Dubai'de Dr. Mahmoud Baghat-Biz kizimiz 6 yasindayken Dr Baghdat'a geniz eti ve bademcik ameliyati yaptirdik ve cok memnun kaldik. Bizimki zorunlu bir ameliyatti ve doktor cok iyiydi.  Aysen
9) Duabi'de Mark-bilgilerini al doktordan
10) Bu da Abu Dhabi'de; Dr. Muhi Al Khayat Clinic 02-6331187

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder