20 Haziran 2012 Çarşamba

2012-12 ay ve 12 yeni sey

Bu yil kendi kendime yilin her ayinda hic denemedigim, yapmadigim bir seyi yapmak hedefi koydum, su ana kadar yaptiklarim denediklerim;

1) Handgun shooting deneyimi
2) Puppet Show'da iki karakteri seslendirdim cocuklar icin, cok keyifliydi ve cocuklar cok sevdi
3) Nepal'e gittim Pokhara ve Kathmandu'yu gordum
4) Water Ski denedim ve basardim
5) Yeni bir eve tasindim, bu sayilir mi? Tam 6.5 yil sonra it was a new chapter in my life
6) Meditasyona basladim-hatta ikinci kez basladim, ilki Eylul'deydi, iki ders gittim, ikincisi 4 Kasim 2012 de oldu, insallah 4 derslik beginner kursunu  bitirdikten sonra intermediate devam etmek istiyorum
7) Ilk kez buyuk bir adim atarak psikologum ile konusabildim ve galiba it helped some way
8) Ilk baby shower partisi, ustelik ben duzenledim tabii arkadaslarimin yardimi sayesinde cok keyifli oldu.
9) Ilk halloween partisine de sonunda katildim 26 Ekim idi galiba
10) Ilk fotograf kursuna katildim 9-10 Kasim 2012
11) Ilk kez coaching aldim Lemis sayesinde
12) Yeni bir fikir geldi aklima ve uygulamayi dusunuyorum en kisa zamanda o da plates ve yoga instructer olmak istiyorum ve derslere umarim 2012 bitmeden basliyabilirim.
13) 19 Kasim 2012 'de Nesli, Jo ve Sami ile ilk kez Etiyopya restorana gittik ve yemek yedik, yemek muhtesemdi, cok begendim valla

Eger baktim iyi gitmiyor o zaman sunlari ekleyebilirim son care olarak, 12 sey yapmaya mecburum...
AW grup meeting 24 Feb 2012 (16 Feb'de mail attim)
Yazarli bir kitap gecesi organize ettim, Japon Yapmis yazari ile 13 February
Artistic Yoga ile tanismam ama cheating ediyorum, 2011 Aralik ayinda basladim ona ilk...28-12-2011
Triathlon 'a katilcaktim salak gibi son anda vazgectim, belim cok agriyordu ama...
Skydiving'de chicken out ettim, korktum yapamadim

tatil donusu fotograf kursuna gitmek istiyorum
birde soyle 7-8 kilo versem ne guzel olur bir ilki basarmis olurum 10 yil aradan sonra
birde capoeira'ya baslamak istiyorum
baska seyler dusunmem lazim, acaba ne ne ne?

Bodrum'da parasailing ve diving yapacaktim olmadi:-(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder