13 Haziran 2012 Çarşamba

Madonna

Salak gibi az daha gitmiyecektim, neyseki Nesli israr etti ve aldim biletimi
Tek kelimeyle muhtesemdi
Teenage donemim M.Jackson ve Madonna dinleyerek gecti, genc kizligimin iki idolu, zaten birini goremeden gitmis nasil ayagimiza gelmis Madonna'ya gitmemeyi dusundum bilemiyorum.
Muhtesem bir sahne, bosuna Madonna olmamis, danslar, kareografi ve Madonna'nin bomba yuzu ve vucudu tabiki dansi buyuledi bizi
Nesli ve ekibi ve Oznur ile izledik
Vogue, Like a prayer ile costuk
Yeni sarkilarini bile oyle sevdirdiki dans ve showu ile..Kollari ile icimizi bir hos eden dans col ilginci, ilk sahneye cikista klise vecan ile, havada davul calan danscilari ile sirtinda yazan No Fear yazisi, sevgilisi ile yaptigi dans, oglu, sahne Hebrew ve galiba Hindu sarkisiyla kisaca herseyiyle buyuleyiciydi.
Kisacasi iyiki geldin iyiki seni gordum Madonna
Bunca yil surekli ve hala superstar olmayi basarmak kolay degil
20 senenin oncesinde de vardi simdide hem de sapasaglam tas gibi cig gibi buyuyerek...
Konsere 4 Haziran 2012'de gittik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder