19 Mayıs 2011 Perşembe

The Wheels On the Bus Go Round & Round...

Aslinda Senan'in favori sarkisi Twinkle Twinkle Little Star ve Itsy Bitsy Spider idi fakat ben bir gun onu okula birakmaya gittigimde ogretmeni bu sarkiyi soyluyordu ve o gun bugundur bu sarki dilimde, bugun hemen internetten baktim ve sozlerini ezberledim basladim Sena ile soylemeye, hemen onun diniline dolandi, zaten okulda duymustur kac kere cok hosuna gitti annesi tarafindan ona hatirlatilmak. Sonra zaten hemen bip bip bip bip diye eliyle gostereren swish swish diye soyluyor sarkiyi askim...
Farkettimki artik benim bu sarkilari ezberlemem sart. Hem yolculukta yolda orda burda onunla vakit gecirmek icin ideal hem onun cok hosuna gidiyor.
Birde cartoon karekterleri ile tanisma zamanim coktaaaan gelmis.
Bugun Rach ve Sanca ile konusurken, babasi kizimla bilmem ne konserine gittiler diyince bende Yas'daki bir konser sandim sonra baktim anlamiyorum ismi Sesame street'teki bir karakter oldugunu soylediler, cahil anne olarak kaldim oyle.
Senam come one, dance falan diyor artik asti kendini, please mama please diyor, birde bugun isaretlerle I love You demeyi ogrettim bir kere yaptim hemen yamaya basladi cok tatli oluyor ve en guzeli bugun onu kucaklarken memesini agzindan cikardi ve mama dedi ve yanagima kocaman sulu bir opucuk kondurdu cok hosuma gitti, daha oncede bir kere falan yapmisti galiba kendi istegiyle ama uzun zaman olmustu tekrar yapmayali.
Bebegim benim ne sevimli.
Sena babasi bir kac gundur rahatsiz diye babasi ondan uzak durmaya calisiyordu ama Sena nedenini anliyamadigindan sasirsi anlayamadi babam niye uzak benden diye oda inadina gidiyor Giyasin ustune cikiyor uzaniyor, sirtindan ona sariliyor baba baba siye sayiklayip durdu,askimin baba aski beni mest ediyor.

Sena bugun Isabel ve Sara ile cok eglendi gerci oyncaklarini paylasmak hic hosuna gitmedi bazi cok sevdikleri oyuncaklar alindiginda agladi ozellikle La la teletubbies ve bebekleri...

Aski neye ugradigini sasiriryor bir anda oyuncaklari istilaya ugruyor ozel alani isgal ediliyor oda gayet normal olarak uzuluyor, yavrum benim onu oyle uzgun gormek cok uzucu ama arkadaslariyla eglenmesine engel olmadi bu durum.
Zaten Isabel ile okuldan arkadaslar.Bir ara Sena;ya Senacim ogrenmen lazim oyuncaklarini paylasman gerektigini yksa bir daha gelmezler dedim , Rach oo sure we will come again even they fight dedi cok komikti cunku baska alternativimiz yok bu yazin sicaklarinda!!:)

Bakalim haftayada biz onlara konuk olacagiz, bazi cok mesgul, kiymetli, her seye vakti olmayan ,surekli davet edilmek isteyen, hic birsekilde davet etmeye vakti ve gorgusu olmayan insanlardan degil gibiler, o yuzden cok memnunum.

22 Mayis 2011

Bugun komsumuzu evimize davet etmistimki ilk kez haftalar sonra Sena hastalandi, yuh yani sansa bak, hatun geldigi gibi gitti kapidan bile giremedi ne kadar ayip oldu, halbuki I was so looking forward to.
Ayni yasta iki sirin kiz ve annelerde arkadas olabilecek gibi ustune ayni apartmanda yasiyoruz, ikinci Stefania vakasi olabilirdi ama ne zaman olur bilmiyorum, eh be Sena, onlar gitti canlandi sonra, Allahtan canlandi Dr Pierre yoktu bugun ve o gitmeden onsuz bir haat nasil olur onu anladim ve cok moralim bozuldu, uc yeri aradim fully booked dediler geri cevirdiler:(
Unutmadan yazayim German Medical center dada bir doktor varmis onuda denemek lazim tabi randevu alabilirsek!!! so annoying :-( simdi aradim pediatric geciciymis, arada bir geliyormus!!??? zaten 6 da kapatiyorlarmis family doktor varmis ama 6 da cikip gitmisler bile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder