5 Mayıs 2011 Perşembe

Masdar

Bugun sonunda gidebildim ve kesinlikle bayildim, cok calismak isterdim orada. Shaima,Aref ve Sasha'dan duydugum kadariyla cok calisiyormussun ve politikmis ortam ama neresi degilki? Bence orada calismak cok prestijli ve guzel bir deneyim olurdu.

Ben yinede calismak isterdim, mekan harika, soforsuz arabalar, organik market, sushi restoran, dogal enerji ortami ve daha henuz goremedigim bir cok sey, onlarida bir sonraki ziyaretimde kesfedecegim Shaima' nin da oldugu biz zamana denk getirip, ofislerini gormek istiyorum cunku.
Ve fotograf makinami unuttugum icin fotograf cektirmek icin gitmem gerek tekrar...

2 yorum:

  1. Oraya ilk gittigim gunun aksaminda is ilanlarina bakmistim hemen :) Hem de evime super yakin... Dur yine bakayim ben...

    YanıtlaSil
  2. valla kasiniyormuyuz bilmiyorum cunku isten atilma cok oluyor orada ve G batik diyor orasi icin inede bence o deneyim icin bu riski almaya deger, bende bakincam bakalim...bol sans ikimizede o zaman:)

    YanıtlaSil