15 Mayıs 2011 Pazar

These 2 Should Be Crime & My Weekend & Sena

Haftasonlarim benim icin yasama nedenim gibi bir sey, malum isimi sevmiyorum, kizimla yeterince vakit geciremiyorum diye uzuluyorum tum bunlarin telafisi ancak hafta sonlari olabiliyor, is yok, zaman cok vesaire...

Ancak bu hafta sonum cok SIKICI gecti, uzun zamandir kendime vakit ayirmadigimdan kaportayi duzeltmek bu haftaya nasip oldu daha dogrusu sart oldu.

Yani beyazlarimi boyamadan, manikur pedikur yaptirmadan kaslarimi aldirmadan ve saclarim fonsuz hic bir poha yaramadigindan fon cektirmeden insan icine cikmam sakincali hatta yasaklanmali, ha ben yinede cikiyorum o ayri ama normal ve bakimli bir insan utanip cikmamali...

Bizde persembeden basladik kaportayi duzeltmeye duzelte duzelte bitiremedik taaaa cumartesi aksam 5' e kadar

Persembe facial ile basladik arada masaj yaptirip kiyak gectik kendimize, ertesi gun mani pedi ondan sonraki gun kas, sac boya, fon anca bitti, ne kadar uzun suruyor ve o tum randevulari alabilmek icin atilan taklalar, name spellingler yok efendim what is your phone number maaam(yuh onundeki ekrana bak sapsal, yada hala mi bir bilgisayariniz yok her seferinde ayni soruyu sormaya usenmiyor musunuz???) , no sorry we are fully booked maaaaam, what about 11 o'clock in the morning gibi benim aksam randevumu sabaha almaya calisanlarla mucadele et, aman kizimla olan vaktimi yemeden nasil randevu alirim diye dusun ustune git cogu beceriksizlerle saatlerini harca bir suru para ver ustune cok bir sey becermisler gibi tipleri dagit ustune verilen hizmet ile olani batirsinlar, birtarafinda lekeler olussun, yuzun sissin facial yuzunden,eve gel cildini tekrar temizle, parmagini kanatsinlar, yada sari saclarini siyaha boyatsinlar diye!!!!!!

Bir kere biz kadinlar olarak bunca seyi yapmak mecburiyetinde kalmamiz en kotusu
ustune para ve zaman harcayip iskence gorup hic birseye degmemesi de cabasi

Bu bir suc olmali, bir kere niye manikur ve pedikur'e ihtiyacim var ve neden saclarim beyazliyor, bakmak zorunda miyim kendime ben, bunlara harcadigimiz zamani baska seyler icin harcasak eminim kendimize daha faydasi dokunur. Birde ustune' simdi nereye gidiyorsun, ne geregi var, sacma sapan seylerle vakit harciyorsun' gibi yorum yapan kocayada ayri bir sinir oluyorsun, diyemiyorsun ki  o begenip donup donup baktiginiz kadinlara bakin bakalim analarindan dogduklari gibi mi geziyorlar??? hepsi bakimli, ve siz bakimli kadin seviyorsunuz ve o kadar aptalsinizki onlarin hic birsey yapmadan oyle olduklarini saniyorsunuz!!!

Eskiden ne aptalmisim kuafore gitmeye bayilirdim, sac boyatmak icin paralar dokerdik simdi keske hic gerek kalmasada yapmasam diyorum, mani pedi yaptirip sac boyatmaktan nefret ediyorum tek kelimeyler, sagliksiz olmasida ayri canimi SIKIYOR.
Valla insanin AIDS olmamasi mucize gibi geliyor bana, onca tip insan kimin neyi nekadar iyi steril ettigide ayri, ayrica ediyoruz diyorlar bir cok seyi ortak kullanmaya devam ediyorlar.

Tanrim neden kadinlari tuysuz yaratmadin oda ayri bir mesele ona hic girmiyecegim bile!!!

Sonra tum bu SIKICI isleri yaptigim yetmezmis gibi kadin olarak yaptirmam gereken simir testi yok gogus kanser kontrolu, ultrason derken kendimi o hic sevmedigim koltukta bacaklarimi ayirmis vaziyette buldum, hic bir zaman bir jinekologa gitmeye alisamayacagim ve rahat edemeyecegim.

Ustune acaba bu adam simdi ne dusunuyor, aklindan ne geciyor diye dusunup bana niye oyle bakti simdi bu boye diye paronaya olmadan da edemiyor mu insan gelde delirme!!!

Buda bir suc sayilmali, kadinlarin kadin olmasini saglayan rahimleri ve gogusleri kanserden muhaf tutulmali!!! bu kadar

Kardesim madem verdin iyi bak onlara, madem kadinligin sarti niye kanser oluyor bunlar , nedir bu her sene yapilan iskence, kontrol ediyorsun da ne oluyor, bu kanser olup 3 ay icinde olmeyecegin anlamina gelmiyor...
Doktorlarin da nasil muyahane ettigide ayri bir mesele, kontrole gidip turp gibisin diye gonderiyorlar seni sonra kemoterapi yollari

Neyse bu adam gogsumu sikti ve sut cikti icinden!! Allahim bu iyi mi kotu mu simdi ultrason sonuclarini bekle dur...

Ustune ultrasona bakan kadinla kavga etmisim Ufff feci simdi doktor ' ultrason sonuclariniz elime ulasti, baktim hic birseyiniz yok Nilgun Hanim' dese bile (tabii buyuk ihtimalle Nilgun bile diyemecekler nilcun yada niglun diyecek) ben nerden bileyim ultrasoncu kadinin bana gicik olup yanlis netice vermedigini???

Gunun tek iyi haberi kulagimdaki sorun icin doktora gidip randevum olmadigi halde yalvar yakar adama gorunmem ve kulagimda geleneksel orta kulak iltihabimin tekrarlanmadigini ogrenmek oldu. Bir Pewww cekiyoruz burada, internal degil external yara varmis kulaginizi kasimayin bir iki damla damlatin gecer dedi...

Cumartesi gunumun 5 saati bunlarla gecti kuzumla dogru durust vakit geciremedik bile. Tek guzel tarafi Toys R us' ta onun izin verilmedigi halde tramplen de atlamasini seyretmem di cok eglendi askim tek basina koca tramplen de, ustune balon verdim ve yuzerken bogulmayin diye kullandiginiz yilan tarzi seyleri eline verip oynadi onlarla beraber, bende arada kolumun yetistigi kadariyla ona eslik ettim.
Sena'da benim gibi fiziksel oyunlardan cok zevk aliyor, onu cekistirmem, hizla elinde tutup yurutmem, cellerinden tutup ucurmam, simdilerde koltuk tepelerinde gezinmek, masa ve tirmanabilecegi herseye tirmanmaya calismak cok hosuna gidiyor.

Tek sorunumuz geceleri kalkip muthis bir enerjiyle 3 saat mumkun degil tekrar uyumaya  gecmemesi! o kadar yorduki bizi ona bagirmdan edemiyorum derdi ne anlamiyorum

Aksamlarida uyumak istemiyor bugun misal saat 10 da ancak uyuyabildi.

Bizde de suc var bundn sonra rutininden sasmasina engel olacagim.

 Sena sarki soyluyor bir bulbul gibi hic durmadan, twinkle twinkle little star'a bayiliyor ve itsy bitsy spider'a, elleriyle bir seyler yapiyor sozleri bilmiyor uyduruyor, hayir okulda konseri oldugunda aglayip yanimiza kosan tek cocuk olmasa icim yanmayacak, konser tek kislik ve sadece bize veriliyor o kadar!
Askim 12 mayis persembe gunu kalabaligi gorunce korktu hemen Ms Mai'nin etegine tutustu onun pesinden gidiyor agliyor, oda kucagina aldi ama bizi gorunce Sena daha cok aglamaya basladi, bakti basedemiyor Ms Mai zaten yanimiza gelmek icin cabalayan Sena'yi gelin alin dedi, herkesin cocugu guzel guzel sirinlik yaparken benim kizim yanimizda oturdu arkadaslarini seyirci olarak seyretti:(
oh well Sena ile biraz isimiz olacak gibi gozukuyor ne yapalim

Acaba sorun bizmiyiz genleri mi bu sorunun cevabini arastirip bulmaliyim. G cok korumaci bende Mesi'de ama oda bir yil oldu hala okula giderken agliyor hala bize yapisiyor neden alisamadi anlamiyorum gerci hocayla konusunca participate ediyor cok mutlu diyor ama gazel okuyor da olabilir. Ms Mai'i gercekten cok seviyorum ve umarim hakediyordur sevgimi ve kizima iyi bakiyordur gercekten.
Cok guzel bir fizigi var,  cok guzel bir kadin, bir Cinliye gore cok uzun boylu, konusmasi cok sevimli, ses tonu, ve cocuklara kotu birsey yapmasi mumkun degilmis gibi gozukuyor.
Engelli bir kizi oldugu icin cok uzuluyorum onun adina, Allah yardimcisi olsun ve Allah cocuklarimizi korusun hep.

Sena this (ingilizce), heda (arapca), orda (turkce) diyor, cok komik
arapca keske anadili olan birinden duysa ve surekli arapca konussa, cunku Mesi sasirdi kendini,  Sena ile Turkce ve Ingilizcede karistiriyor
Giyas da sasirdi ingilizce turkce ve arapca konusuyor cocuk iyice maymuna cevrilmis durumda. Hala onunla anlasamiyoruz ve cok uzucu bu benim icin.
Anlamiyor beni yada anliyor ama cevap veremiyor.

Bugun ilk kez (en azindan ben duydum ilk kez) sena fi cis dedi ve hemen lazimligina goturduk ve cis yapti. Sonrada altinda bez oldugu halde yatagimiza isedi o ayri ustelik dun gece yine uyumayip giyas 3. kez bezini degistirirken bir kez daha isemis yatagimiza!!!

Dolayisiyla bugun cisim var dedi diye erkenden sevinecek degilim!!!

Kuzumum sarki soylerkenki halini videoya cekmistim onu unutmadan koyma lazim buraya

Tatile yaklasiyoruz ve ben daha hic bir sey yapmadim cok isim var cooookkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder