4 Mayıs 2011 Çarşamba

Askim Sena Devam

Bugun kizimi okula birakabildigim nadir gunlerdendi. Ms Mai dun aramisti Sena neden okula gelmiyor diye, neyseki iyilesti kizim hafta basindan yani pazardan beri hastaydi, bogazi kotuydu ve atesi vardi.
Neyse kac ay oldu yine onu birakirken agladi ya delirdim cok duygulandim uzuldum, bu cocuk niye bu kadar korkak ve hassas oldum.Bana yapismasi ve aglayan gozlerle bakmasi aklimdan cikmiyor.
Neyseki ben gitmis gibi yapip sonra onu check ettigimde aglamayi coktan kesmisti.
Sinifina girdigimizde sarki soyluyordu ogretmeni all day long gibi su an muzigi aklimda ancak sozleri degil baktim cocuklar sarkinin sozlerini ogrenmisler en azindan nakaratini
ve Sena'da cit yok, sena hala Happy Birthday sarkisini bile soyliyemiyor, daha dogrusu soyluyor ve cok sirin soyluyor ve cok seviyor ancak kimsenin happy birthday dedigini anlamasina imkan yok, hapi bibi birseyler soyluyor ve baska sarkilarida soyluyor ancak kizimin ne dedigini anlamak imkansiz, galiba sinifinda konusamayan tek cocuk o kaldi, uc dil ogreniyor diye endise etmiyordum ama artik endise etmeye basliyorum. Hatirliyorum Georgia Sena'nin dogumgununde cok rahat ve net bir sekilde Happy birthday Sena demisti
Bugun sinif fotolarini gordum cok ama cok cici, alinca buraya koyacagim
Sena nerde, hadi , dustu, nice shoes,  yanlis hala tc yada play diyecekken pi pi diyor, battaniyesine de pi diyor, sut demesini biliyor allaha sukur, mai bazen su oluyor, guya birden uce kadar sayip go diyor, yolda duruyor elleriyle parmaklariyla bir iki uc yapiyir vahed tineyn talata diyip go diyip kosmaya basliyor.

Bu aralar yemek yemiyor hasta oldugu icin, co hareketli, hic yerinde durmuyor, surekli arayis karistirmak kesfetmek isinde.

Georgia ve baska bir iki cocuk potty trained olmus Sena hala koltuk, masa ustu, nereyi bulursa isemeye devam ediyor.
Ustelik evde cikartiyoruz bezini ama bazen yapiyor tuvaletine bazen yapmiyor.
Bu aksam (4-mayis-2011) senayi taragimi tuvaletin suyunun icinde karistirirken buldum, allahim dis fircamin nerde oldugunu da biliyor ve kim bilir ne kadar zamandir yapiyor bunu, zaten kendini banyoya kapatmayi cok seviyor hepimizden kacip.

Biraz terrible two etkilerini gormeye devam ediyoruz. Aglamalar, istedigini tutturmalar, oyle cok korkuyorumki onu iyi yetistirememekten, sabirsizim, bagirabiliyorum hemen, onu nasil korkusuz, guclu, salam karakterli yetistircem bilmiyorum.

 ve kotu haber... Dr. Pierre Temmuz ayinda ulkesine donuyor, nasil uzuldum anlatamam, Sena konusunda kafam rahatti ve ona cok guveniyordum, randevu almak kolaydi, beklemek yoktu, hastane nispeten temizdi ve Pierre cok tatli bilgili ve yakisikliydi, gercekten iyi bir doktor ve ona cok guveniyordum ancak bu ulkede yasamanin kotu yanlarindan biri olarak iyi bir sey cok uzun surmuyor ve insanlar gelip gidiyor...:( Doktor konusunda cok paniklemis ve sepresyona girmis durumdayim...

Gecen facebookta statume sunu yazdim; good news: my daughter is sleeping in her room finally bad news: now I am sleeping in her room, I want my bed back, what is wrong with these kids??? spoiled brats gercektende oyle hatunu odamdan attim diye sevinirken simdi uyumuyor diye ben onun yanindaki yatakta yatar oldu, bzen oda yetmiyor mecburen alip G ile ortamiza yatiriyoruz tabiki done done fisliya fisliya yattigi icin bize uyku vermiyor, yok yok bu  uyku ve yemek isi duzene girmiyecek Sena ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder