1 Eylül 2015 Salı

1 Eylul!!!

Saka gibi zaman ne cabuk akip gidiyor!
2015 cabuk bitme seni sevmistim
zaman bu yilda dursa, kizim daha buyumese, ben daha yaslanmasam, yapmak istedigim seyleri daha fazla zaman gecmeden ertelemesem, verilcek kilolar verilemeden, sporu adam gibi hayatima sokamadan, daha "o" isi bulamadan ve baslamadan bitme ne olur, gidilecek gorulecek yerlerim var daha, sanki bu yil hepsini yapmaz isem vision board'uma ihanet yada o bana ihanet etmis olacak , yada bir daha kalan planlarimi gerceklestiremiyecekmisim gibi geliyor
sanki bu yil bana guc veriyor ve giderse elimden guc alinacak destegim cokecek, motivasyonum dusecek gibi hissediyorum
Neyse topla kendini , kalan 4 ayi en iyi sekilde degerlendirmem gerek
Bu yil bitecek ise daha da iyi sekilde bitmeli
Is basina!:-)

1 yorum: