9 Ağustos 2015 Pazar

Back To School

Evet yeni bir okul yilina daha basliyoruz... 
Az kaldi kizim 23 Agustos'ta ilkokula basliyor.....
Yeni odasi ve calisma odasi okullu olmasini bir kutlama havasinda gecirmek icin alindi
Ona da bunun onemli bir sey oldugunu hissettirmek istiyorum ve korktugu gibi bir sey olmadigini (onu birinci sinif olmak korkutuyor nedense) aksine okuma yazmayi ogrendiginde ona kocaman bir dunyaya acilmasina yardim edecegini , sonsuz bir bilgi kaynagina en buyuk adimi atacagini ona anlatmak istiyorum. Bir kac kez istedigin kitabi okuyabileceksin artik bana ve babana ihtiyacin kalmiyacak dedimse de bu onu rahatlatmadigi gibi uzdu ve "hayir ben sizin bana okumanizi istiyorum' diye isyan etti. Askim haklisin bizde kendimizi o zevkten mahrum etmek istemiyoruz ve onun icin soylememistim zaten,  demek istedigimi iyi anlatamadim ve evine geldiginde sana bunu daha iyi anlatip, umarim birinci sinif oldugun icin kendinle gurur duyup, heyecanlanmani ve mutlu olmani saglayabilirim. 
Az kaldi... 

24 Agustos 2015

Dun kizimin ogretmeni ile tanismaya gittik, bugun de okulun ilk gunuydu. Anne korkuyorum gitme diye bana yalvaran gozlerle bakti askim neyse ogretmeni gelip elinden tuttu ve onu biraktik... birakmak zorunda kaldik...
Ne yaptiysam agzindan laf alamadim bugunun nasil gectigi konusunda, yarin daha akilli hareket edip ogrenmem lazim, zaten sabah kalkinca ve yola cikinca baslarsa yine mizmizlanmaya belli olur. Ogretmeni hakkinda cok iyi seyler duydum insallah oyledir gercekten, Azerbeycan'li umarim bir arti olarak gelir bize.
1. sinifta daha az oyun olacagi icin istemiyor galiba iyi yapamayacagini saniyor, ona kendine  guvenmesi gerektigini ogretmem lazim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder