30 Eylül 2015 Çarşamba

Eylul Kitap, Blog

Eylul ayinda Fi kitabina ve Ataturkculer Yenildi kitabina basladim, ancak ikiside bitmedigi gibi yarisina bile gelemedim, Son iki aydir kitap okumuyorum acilen sosyal medyayi azaltip bu iki kitabi bitirip yeni bir kitaba baslamam lazim. Shaima bana iki kitap daha onerdi mutlaka okumaliymisim, AD' de yok tabiki haftaya Dubai'den bakacagim umarim bulabilirim. Kitap okumayi ihmal ediyorum ve bu durum hic hosuma gitmiyor. Bir an once eski halime donmem umuduyla...Bu arada FI kitabini 150 sayfa okudum ama hic begenmedim herkes neden begeniyor anlamadim, sans vermeye devam...
Blogumada 5 yazi yazma hedefim gerceklesmedi su an hile yoluyla (Ekim 3) bir kac sey yazip tarihi degistirip kaydediyorum ama hem uyduruk oluyor hem de kendimi kandiriyorum. Zamaninda yazmayinca da herseyi unutuyorum, asil blog tutma amacimdan sasiyorum oda unutmamak icin yazmak! Unutmamak icin yazmaya karar verip yazmayi unutmak hiiiii!!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder