9 Ağustos 2015 Pazar

Agustos ve Temmuz Ayi Yemek Tariflerim

Tasindik, tatildi, is yogundu derken goz acip kapanana kadar gecen Temmuz ayinin yemegini yapamadim! Hedefimden sastim o yuzden Temmuz ve Agustos ayinin yemeklerini Agustos ayinda yapmaya karar verdim. Hemen normale ve hedefime donuyorum ve aradaki farki kapatiyorum.... demisim kalmisim
Valla aradaki farki pek kapatamadim
Chia puding, Muesli denemelerim sayilirsa Temmuz ayinin tarifleri olabilir, lezzetliydi valla ikiside.
Agustos ayinin tarifi de marul icinde servis edilen tavuk yemegim oldu, tam ismi Thai Chicken Lettuce Wraps.. hmmm cok lezzetliydi valla
Cok lezzetli oldu ama sike yapmis gibi hissediyorum kendimi tarifi ben buldum ve malzemelerini alip yapilisini gosterdim ama bizim yeni yardimcimiza yaptirdim
O yuzen Agustos ve Temmuz ayi yemeklerimden memnun degilim, Eylul ayinda bunu telafi etmem lazim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder