9 Ağustos 2015 Pazar

Yeni bir Ulke, Yeni bir Sehir

Agustos ayinda Viyena ve Budapeste'ye gittim Samia ile.
4 gunluk bir kacamak hatta 4 tam gun bile degildi ama ne iyi geldi
Viyena beni biraz hayal kirikligina ugratti cok daha guzel bir sehir bekliyordum
Hava sicakti ilk gun gorfugumuz yerleri pek begenmedik, ikinci gun daha guzel gecti
Otelimizin yeri sahaneydi , otel guzeldi
Hava co sicakti Avrupa sicak cekilmiyor gercekten cunku cok yuruyorsun ve sicakta yurumek iskence
Budapesta muhtesemdi cok daha canli hareketli insanlar daha mutlu dogasi daha guzel
Otelimiz muthisti dekorasyonu calisanlari ortam ambians mukemmeldi
Yeni bir otel ve hersey cok duzgun isliyordu buna ragmen
Odamiz lobisi balkon ve ust teras bari cok keyiflidi
Hele canli muzik esliginde wine and cheese muhtesemdi
Zevkten dort kose oldum
Macaristan saraplari nede guzelmis ustelik ucuzduda
Yeri cok merkezi idi Avusturya'ya gore daha ucuz kisacasi her yonden cok basarili tekrar gidilecek bir sehir
Guzel yemek yiyemedim ona uzuldum, Cek Cumhuriyetinde yemeklere bayilmistim, ne Viyena da ne de Budapestede guzel yemek yiyebildim. Budapest'e otelimizin karsisinda harika bir dondurmaci vardi, surekli kuyruk var onunde ama yedikten sonra anliyorsunuz neden kuyruk oldugunu ve hakverdim gercekten
Goruntusu de tadi kadar guzel gul seklinde yapiyorlar
yaratici ve lezzetli
Gittigim yerlerin listesini yapmam lazim burada yoksa unutacagim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder