17 Ocak 2015 Cumartesi

Sena'm 6 Yasinda

Her dogumgununde kizima yazmaya calisiyorum
Biraz gec kaldim bu sefer cunku bu yazi Aralik ayinda yazilmaliydi
Kizim dogumgunune cok onem veriyor ve aylar oncesinden her sabah kalkip bugun dogumgunum mu? diye tatli tatli soruyor
Dogumgunu gelene kadar heyecanlaniyor sabirsizlaniyor
Neler istedigini ne yapmak istedigini dogumgunu partisine kimleri cagirmak istedigini soyluyor, listeler yapiyor aylar oncesinden
Arkadaslarinin listesini odasindaki tahtasina ben spell ederek kendisi yaziyor
Her gun yeni bir mekan buluyor partisini yapacak
Yeni fikirlerle geliyor
Anne sana ne alsin diye sordugumda anne bana bir supriz hediye alsin bana soylemesin ben de ona ne istedigimi soylemeyeyim tamamen surpriz olsun diyor istiyor
Ben de cok dusundum ve sonunda kucuk bir parti yapmaya karar verdim onu ikna ettim bu fikre.
O Yas Waterworld'de yapmak istiyordu yada Ferrari World'de ama oyle olamadi
EP'ye 3 arkadasini cagirdim sinifindan o secti Maya, James ve Isabella geldi valla ruya gibi bir partiydi, once havuzda yuzduler sonra kids club'da art yaprilar, parkta oynadilar sonra kendi pizzalarini kendileri pisirip yediler sonra pastasini kestik sonra sahilde oynadilar deveye bindiler kumdan kale yaptilar,  bir seyler atistirdilar sonra tekrar pasta yedik kisaca herseyi yaptilar. Maria'da benimleydi iyi oldu Mesi olmadigi icin benim icin zor olacakti, bende sabir sifir, hele de baskalarinin cocuklarina, kendi cocuguma bile yok,  James annesi de geldi bir ara, kadin gitmek istemedi bayildi, herkes bayiliyor zaten oraya, neyse boylece bir parti daha atlatmis oldum, gonul isterdiki tum arkadaslarini cagirayim ama bunun icin corniche'de yapmam gerekiyordu oraya masa yemek icecek pasta tasimak istemedim tek basima, seneye artik... Zaten sonra Duygu cocuklari ile de pasta kestik, Lemis'de pasta kestik iki kez, birinde gercek sogumgunuydu, her firsatta pasta kestik kisaca,  o yuzden 5 kez kutladik, 6. kutlamayi henuz yapmadik babasi gelince yapariz artik, cunku ona 6 kere kucuk kucuk de olsa kutlamaya soz verdim.
Maalesef yasi geregi ve pier pressure sonucu dogumgunlerine onem veriyor ve ozel olmayi ozel hissedilmeyi seviyor... benim gibi
Ha bir kutlamada sinif arkadaslari ile oldu sinifinda meshur banana cake'imizle yaptik, onada cok sevindi kuzum, arkadaslarida cok sevdi pasayi, Senam civil civilde tatli bir simarikti ilgi odagi olmak hosuna gitti annesinin orda olmasi onu mutlu etti 6 yasina basmak gururlandirdi...
Askim ne cabuk buyuyorsun, bir birey oluyorsun isteklerin, zayifliklarin, korkularin, basarilarin, guclu yanlarin ile. Bir suru tecruben anin birikiyor, hep mutlu ve saglikli ol, basarili ve kendini seven, sevdiklerinin, iyi insanlarin etrafinda oldugu, mutlu, eglenceli bir hayatin olsun.
Seni cok seviyorum...
Iyiki dogdun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder