27 Ocak 2015 Salı

Parentology

Sonunda 2,5 yildan fazla bekledikten sonra  bu hafta sonu bu kursa katilacagim.
O kadar cok bekledim ki umarim cok fazla degildir beklentim ve hayal kirikligina ugramam
Hafta sonundan sonra yazacagim deneyimimi ve dusuncelerimi...
Bugun 1 Subatta bunlari yaziyorum. 29-30-31 Ocak 2015'te bu kursa katilma sansina eristim. Cok guzel dizayn edilmis, her katilanin mutlu ayrildigi bir kurs. Ilk gun ne soyliyeyim cok buyuk hayal kirikligina ugradim. Bunu mu bekledim, neden Allahim, herkes seviyor faydalaniyor ben niye yararlanamiyorum diye uzuldum, ikinci gun biraz daha iyi gecti ama 3.gun BAM!!!! yikip gecti beni kurs. Agladik ama ne aglamak, duygular en ust duzeyde. 9 kisi vardi katilimci, iki lider ve bir asistan ile 12 kisiydik. Galiba daha iyi oldu kucuk grup olmak, oyle istedim oyle oldu. Herkes birbiri ile connect oldu, hikayelerimizi dinledi, gozyaslarimiza sahit oldu, birlikte agladik gulduk, cocuklarimizi gormeden bile sevdik, gordugumuzde de icimiz kalbimiz sevgi doldu. Ah o duvarda cocuklarimizin fotograflarini gormek yok mu...Lemis asistanimizdi, o gruba daha iyi bir asistan dusemezdi. Bu deneyimi onunla yasamak cok daha iyi geldi, herkes ve liderler hayran kaldi,Michelle'in dogumgunydu Cumartesi gunu, yedigimiz kekler, onun konusmasi, hikayesi hersey harikaydi. Iki cift vardi onlarin arasindaki o bagi gormek bu kurs sayesinde birbirleri ile inanilmaz bir sekilde kenetlenmeleri, birbirlerine sarilip aglamalari, birbirlerini opmeleri hersey cok guzeldi. Cok keyifli, duygulu powerful ve intense bir uc gundu. Iyiki gittim. Ucuncu gun evime gelip kizima yaptiklarimi anlattigimda o bile agladi Inanilmaz, 6 yasindaki kizima bile gececek kadar duygu yukluydum ve onunla oyle guzel bir aksam gecirdik ki bu daha bir baslangic olsun, bol bol intimacy, trust ve open heart olsun iliskimizde.
I Nilgun choose Sena to be my child
I choose to be parent of Sena
Daha yazacak cok sey var ama bukadar simdilik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder