17 Ocak 2015 Cumartesi

2015'in Ilk Yazisi

Vision Board

Bu seneki vision board'umda -aslinda ilk vision board'um- 'take care of my blog' hedeflerim arasinda kendime soyle bir hedef koydum ayda en az 5 yazi yazmam ve mumkunse artik cok sikildigim dizayn layout kisaca tamamen sekil sema degisikligi yapmak ve beni yansitan icimin isinacagi bir format olusturmak.
Buraya yazmam gereken basliklari yaziyorumki unutmayayim

Bugun 2015 hedeflerimden bahsetmek istiyorum biraz

Huzur mutluluk saglik 
Ailemle kavusmak 
Feel the love
Give the love
Blog'umu ihmal etmemek
12 ayri yemek tarifi denemek
En az 12 kitap okumak, yarim biraktigim tum kitaplari bitirmek
Spor yapmak
Istedigim farkli guzel kurslara katilmak
Akilli yatirimlar yapmak
Bol bol gezmek
Bol bol kutlamak, partilere katilmak, surprizler
Kizimla cok daha kaliteli zaman gecirmek 
Ona iyi bir ornek olmak, ona her konuda iyi bir rehber olmak
Zayiflamak ve saglikli bir yasam stilini benimsemek
Detox yapmak
Yeni seyler ogrenmek
Sevdigim bir isi bulmak
Az sikayet etmek
Cok sukretmek
Kizima bir pasaport almak
Yoga, Meditasyon, Silent Retreat, Plates yapmak hatta hocasi olmak
SIK ve bakimli olmak
Guzel fotograflar cekmek
Harika albumler ve videolar hazirlamak
Onlari en guvenli sekilde saklamak korumak
Evimi guzellestirmek
Hayalimdeki evde yasayabilmek
40 Yas ozel foto cekimi
Kendimi ve ailemi kosulsuz sevmek
gibi bir cok idealim hayalim ve dilegim var...
2015 benim yilim cunku bu yil 4o yasima basiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder