13 Ekim 2013 Pazar

Bayram 2013

Bu bayrami ne cok bekledim neden bilmiyorum ama cok yogun ve yorgundum iyi oldu. Senam ile takilmaya calisiyorum bol bol, cuma EP'ye gittik, cumartesi Majd'in dogumgunu partisine, actionzone'a gittik, sonra aksam park ve corniche yapti babasi ile, pazar sabah sinemaya gittik (Cloudy With A Chance of Meatbals 2'yi izledik) tabiki popcorn ve maltesers ve Paul ile, fun city'ye gittik cikista, yarin da Olivia geliyor, obur gun de Duygu'ya gidecegiz bayram kutluycagiz. Carsamba, Persembe, Cuma ve Cumartesi icin planimiz yok henuz.
Aslinda bugun Paul ile ice rink'e gittik kaymasi icin ama ben kayamiyorum ve yaninda olamadigim icin Senam da tek basina (penguen olsa da ) korktu yapmak istemedi. Paul de korkunca elimiz bos donduk, instructor da yokmus, zayed sport city'ye goturmem lazim. Bu basarisiz gecti. Halbuki dun korkusuz kizim, once istedi sonra korktu ama sonra cok begendi, action zone' da lastikle bagliyorlar ve zipliyor bayagi yuksege cikiyor onu denedi ismi ne bilmiyorum cok begendi onu. Paul korktu yapmak istemedi bile. Sonra dogumgunu partisi cok keyifli gecti sinifidan arkadaslari vardi. Bindigi seyleri cok sevdi, yine gitmek istiyormus oraya, partisini orda yapmak istiyormus, hala karar veremedim, karar vermem lazim cunku dort gozle dogumgununu bekliyor artik ogrenmis my birthday is on December diyor, 3'unu unutmus ama ayini biliyor neyseki. Kuzum ile daha denemek istedigim cok sey var ama biraz yavas ilerliyoruz, aralik ayinda da baleyi denemek istiyorum ama once iki yer daha gorup karar vermem lazim birine... Birde cici bir kiyafet aldik mi, scrapbooking sayfasi bile hazir tek yapmam gereken fotografini yapistirmam. GecenDubai'ye gittigimde Creative Hands'de aldim yeni cikmislar, hazir scrapbooking sayfasi hazirliyorlar, super tek sorunum guzel duzgun bir foto cekebilmekte is, bir tane okul icin, bir tane baba kiz icin bir tane de bale icin olani aldim. baba kiz olani tam bir challange ! ikisininde iyi cikan bir fotosunu bulmam imkansiz gibi bir sey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder