13 Ekim 2013 Pazar

10k Pink Run

11 Ekim 2013, bizim bankanin sponsor oldugu breast cancer awareness icin duzenledigi 5k and 10k kosusuna katildim, iyiki katilmisim valla, son dakika, hayatimda ilk kez 10k kostum 1 saat ve 10 dakika da bitirdim bence cok iyi bir skor daha iyisini yapamazdim, hic hazirlanmadim, bitirbilmis olmak ayri bir gurur veriyor insana zaten. Nesli de geldi ve benden cok spor yapmasina ragmen 5k kosmus, bizim bankadan da 10 kadin falan vardik, 10k'yi bitiren bendim. Nesli beni polis teskilatinin basindaki yerli ile tanistirdi, cok tatli bir adam, o verdi odulleri zaten, kendisine 3. geldi valla bravo adama.
38 yasim cok iyi gidiyor, daha oncede EP'nin hazirladigi 5k kosusuna katilmistim, pek cok sey yaptim ama sonlarina yaklasiyoruz yasimin maalesef ve hala kilo kaybedemedim, is de degistiremedim, ikisi en onemlisi ama olamiyor bir turlu:-(
Vee 11 ekim ile 9 gunluk bir tatile girdik, her ne kadar tatile gidemedigimiz icin as usual icim kan aglasa da evde o kadar cok isim vardiki onlari yapabiliyor olmak ve dinleniyor olmak iyi geldi, tatil sonrasi mesgul zamanlar dolu zamanlar bizi bekliyor, film festivali, G is durumlar benim yogun is durumlari filan... Pufff

Asagida Rachel ile ben bizim bankada kendisi, tatli bir kadin, insan is disinda nasil da perspektifini degistiriyor, iste yuzunu gormek istemedigin insanlari sevebiliyorsun isin sIKINtIsi derdi olmadan.




Burda da Nesli ile, kosuyu tamamladiktan hemen sonra, madalyam eksik bir tek bu fotografta...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder