2 Aralık 2012 Pazar

Kaza geliyorum demedi geldi...

Bugun kizimlayken bir -neyseki kucuk- trafik kazasi gecirdik.
Benim hatamdi...
Ama bilmiyordum, aptal yollari bir aciyorlar bir kapiyorlar, sadece saga donus oldugunu sandigim yerde, ucuncu seritten saga gecmeye calisinca, (ayni yolda dun saga donmustum) ikinci seritten duz gitmeye calisan adam bana carpti ama salak cok hizli geliyordu ve bakmadan gidiyordu. Cok tuhaf bir duyguydu, zaten ne zamandir hep ama hep ozellikle de benim honda city'yi kullanirken cok korkuyordum. Kucuk ve saglam olmamasi allah korusun kaza olursa kesin gideriz diye, tek basima neysede Sena olunca tedirgin oluyordum, resmen korka korka getirdim basima
Adami gordum bana carpacagini anladim, ne yaptim bilmiyorum yavasladim oda yavasladi ama yinede carpmaktan alikoyamadim. Nesyeski siddeti az sarsintisi az bir carpismaydi, arabanin onu gitti tampon ama adamin biri sonra yardim etti, bir sekilde yerine soktuk tabii gecici olarak...
Oteki taraf neyseki adamla hic kavga dovuse gerek kalmadan bekledik ve sansizligimiz 1.30 saat sonra geldi polis sinir oldum, cok kaza varmis, Sena ile oyle bekledik, neyseki G geldi yarimsaate ve onun kollarinda uyuya kaldi polisi gormeyi bekledi cok istedi ama adam gelmeden uyuya kaldi babasinin kucaginda, polis beni onunla gorunce acisin ceza vermesin diye de gondermedim, ise yaramadi, belkide yaradi bilmiyorum 300 aed ceza aldim ama point vermedi neyseki.
Benim sucummus, arabanin sigortasi da tek tarafli karsi tarafi oduyor ama benimkisini odemiyor, G araba eski diye tek tarafli yapmis, neyse insallah tampon oyle idare eder bizi bir sure...
Allah'im bize birsey olmadigi icin sukurler olsun, ya hastane de gecirseydik bu gunu, dusunmek bile istemiyorum. Bu korkudan kurtulmam lazim, resmen ustume cekiyorum. Gecenlerde de aptal bir local kadinla burun buruna geldik, ve salak gibi fren yerine gaza bastim, ikinci kez frene basip durabildim son anda ve G'in arabasiydi, onden gecircektim koca jeep'e neyseki durabildim.
Allah herkesi korusun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder