2 Aralık 2012 Pazar

Sena'm 4 yasinda

Sena'm yarin 4 oluyor ama biz dogumgununu dun yani 1 Aralik 2012'de kutladik. Bana gore keyifli bir dogumgunu oldu.
Bora, Olivia, Lydia, Melodie, Justin, Kaan ve Sophia vardi.
Puppet Show gunu farkli kildi. Cocuklardan cok Mehtap, ben, G ve Duygu eglendi galiba. Cocuklar biraz zorluk cikardilar ama kontrol altindaydilar, gosteriyi yaptigimiz alan kucuk oldugu icin ve kagitlar falan karisti ufak tefek aksakliklara ragmen cok eglendik.
Ozge muzikten sorumluydu, sarkilar daha coskulu olsa daha iyi olurdu
Ozan video cekimden sorumluydu, digerleride cocuklari oturur vaziyette birakma konusunda sorumluydu
Show sonrasi pasta kesildi, herkes sirayla mum sondurdu, bir oyun oynadik, kisa surdu tabii , sonra dans ettik hep beraber, mickey mouse'a saldirdik, bugun de gecti iste.
Cuma gunu alisveris yaptik Sena ile party house'dan Madagascar temali birseyler aldik, kizimla ilk kez uzun sureli alisveris yaptik birlikte, oncesinde Daiso'ya ugradik. Aksam dekorasyon islerine basladim.
Sonra Justin'e ugradik. Cumarteside Sena bizi 6.30 da uyandirdi bizde gune erken basladik iyide olmus saat 3'e kadar anca hazirlandik. Hatta herseferinde yaptigim gibi kilik kiyafet isini hem Sena hem benim icin kiyafetlerimiz cok basitti, hic ozenemedim, onume gelen ilk seye sarildim. Bu konuda kendime kiziyorum, dekorasyon olmasin, pasta olmasin ama kendimize ozen gostermemiz lazim.
Cumartesi sabahtan G, Sena ve ben dekorasyonu tamamladik, sonra alisveris, cup kek, pasta , balon , Sena banyo , yemek derken saat 3 olmustu. Sena'm onceside babasiyla ep'ye gitti biraz, cok ama cok heyecanliydi ve dort gozle bekleri, ben oncesinde yine stres yaptim hersey yolunda gitsin diye ama balonlar patladi, astiklarim dustu Sena kopardi falan neyse idare ettik ama kizima kizmam ayri bir konu tabii...
Askim insallah 40 yasini da gorurum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder