12 Ağustos 2012 Pazar

Sena icin Kitapci

Ahh ya keske bu yaziyi Istanbul'da iken yada gitmeden okumus olsaydim, ustelik gittim de Istinye parka ama o kadar buyuktuki hic kitapci gormedim, aklima dahi gelmedi:-(


İSTİNYE Park’ta aval aval dolaştığım bir gün...
Tamamen bir tesadüf eseri...
O minicik dükkanı görüyorum.
“Bu ne, nasıl bir şey ya!” oluyorum, “Burası neresi?”
Dalıyorum.
Bir çocuk kitabevi!
Hap kadar bir yerde, her taraf kitap...
Adı 
Tırtıl Kids.

Size de, yaptığınız şeye de bayıldım. Bu konuştuklarımı yazmak isterim. Bir iki kitap seçtim ama Alya bu aralar inançlara ve dinlere taktı. Bir de korkularla ilgili ne var?
Şahane İngilizce iki kitabımız var. Hemen göstereyim. Biri (Bütün İnançlar), var olan bütün inançları, dinleri anlatıyor. Müslümanlık, Hıristiyanlık, Yahudilik, Budizm, Hinduizm... Müthiş çizgilerle, son derece basit bir şekilde. “Hangi yolla Tanrı’ya inandığınız size kalmıştır” diyor. Farklı dinlerin ibadetlerini, giyinme biçimlerini, ritüellerini, ibadet mekânlarını anlatıyor. Yargılamadan öğretmeye çalışıyor. Diğeri de (Bütün Korkular), aklınıza gelebilecek her türlü korkuyu tanımlıyor. Ve bunun normal olduğunu anlatıyor. “Herkesin korkusu vardır, annenizin, babanızın da...” diyor.
Süper, hemen alayım...     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder