13 Ağustos 2012 Pazartesi

Hayirli Ramazan ve keyifli Ramazan bayrami 2012

Valla ben bu sene yine cok mutlu oldum bu Ramazan'da ustelik sans eseri calisma saatim 9-3 oldu ki bu bir ilk.

Firsattan istifade bol bol play date yaptik ve yine sansliydimki AD'nin sicaginda tek basima degildim
Duygu Lemis ve Ozge ile bol bol bulustuk cok iyi oldu
Cocuklar oynadi bizler sohbet ettik.
Bu sene iftar olayimiz olmadi pek ama gerekte yok zaten tikinmaktan kurtulduk, gerci yemedik de ne oldu kilo milo veremedik.
Sagolsun Lemis davet etti bir aksam iftara, bir aksam JP Morgan'in davetine gittik Deniz ile Jumeirah Hotel'de, bir aksam da yine Lemis, Duygu ve beylerle birlikte Dubai'ye gittik, o aksam gercekten guzeldi, yemekler cok iyiydi, lahmacun muhtesemdi, cok keyifli oldu yolculugu da beraber yaptigimiz icin ayni arabada sIkIcI Abu Dhabi -Dubai yolculugumuz goz acip kapayana kadar cabuk ve keyifli  gecti. Son iftarimizida Khaled'in calistigi Royal Regency otelde yaptik, valla kibbe lebaniye sahaneydi, baska bir sey yemedim ama ona degdi, Righda ve cocuklarini da uzun bir aradan sonra gormus olduk.

Bir kere AD Turkish Delights kadinlari ile St Regis de iftar cadirina gittik, guzel oldu, tahminimden daha kalabalik oldu,  cadir guzeldi bence, o da tek cadir deneyimim oldu bu Ramazan ama hic sikayetci degilim, erken cikmak ve kizimla bol bol vakit gecirmek yetti artti bile.

Bir de bu Ramazan yeni bir otel daha gormus oldum, Anantara Mangrove ...Tai restorani guzeldi, otel guzeldi, iftar icin gitmedik ama yinede aksam yemegi icin Ramazan aktiviteleri arasinda sayabilirim. Amal'in dogumgunuydu ve mekani ben sectim, yine guzel bir mekan sectim herzamanki gibi... Bu konuda zevkime cok guveniyorum ne yalan soyliyeyim alcakgonullu olamayacagim:-)

Birde Jones the Grocer da iki kez lunch yapma sansim olduki normalde lunch zamani is disinda olmak nerde mumkun, neyse boylece is saatlerinde lunch yapan hanimlara kiskanmamin siddeti bir nebze de olsa dindi.

Bir hafta kaldi bitiyor ve ben gercek hayata donup iste gercek bir bogusma, stres ve yogun tempoya girecegim.

Tek dilegim simdi bayramin pazar ve pazartesiye denk gelip iki gun off almamiz her ne kadar hic bir planim olmasada 4 gunluk bir tatil , erteleyip, usenip durdugum evimle ilgilenme planimi gerceklestirmeme yarayacak.  Dolaplar, CD'ler, kitaplar, yatak carsaf, dolap icleri hepsini duzeltip organize olacagimdir insallah...

Ayrica bu Ramazan'da tete Sena da vardi bizle, Sena icin evde birinin daha olmasi iyi oldu her ne kadar pek interact olduklarini gormesemde eminim Sena memnundur.

Sena'm SIK SIK I miss anane, dede, Kuzey, Erkan dayi diyip duruyor, Turkey'e gitmek istiyormus ucaga atlayip, yavrum ya hala orayi istiyor, orada gercekten cok mutlu oluyor.

Aslinda bu bayrami bir kac gunle birlestirip gitmek vardi ama yine kopek baliklari benden once davranip izinleri kaptilar, gidemiyorum, dort gun icinde degmez zaten:-(

Insallah ama bir sonraki bayramda ben erken davranip izinimi alacagimdir...

Bu bayramda birde kizimla sinemaya gittik, bu ikinci sinema deneyimi oldu, yine cok keyif aldi ve salonda sadece ikimizdik, big TV diyip duruyor ve yine gitmek istiyor ama bu gerzek ulkede her film 3D ve cocuklarin gozlerine zararliymis, ne yapcam bilmiyorum, kizimla yapacagim bir aktivite bulmusken bu colde sicakta galiba istedigim SIKLIKta yapamayacagim...

Ramazan bayramimizda Ramazan gibi hayirli gecti. 19 agustos Pazar sabahi Duygu'lara kahvaltiya gittik, Lemis, beyler ve cocuklar vardi birde Banu. Kahvalti guzel, cocuklara hazirladigimiz suprizler guzeldi. Hoslarina cok gitti, Kaan karsiliginda ne alacaginin farkina varmadan minik soz dinleme haliyle herkesin elini optu basariyla, Bora para ve seker karsiligi optu, Sena'yi ise hic bir sey opturemedi, ustune ben elini optum ustunede hem parasini hem de sekerlerini aldi. Lemis yine becerikli elleriyle guzel cici kutular hazirlamislardi cocuklar icin, beylerde cocuk basina 10 aed vererek bir bayram gelenegi cocuklarimza aktarilmis oldu.

Ertesi gun Ozge'ler yemege cagirdi, otelde yemekler c ok iyiydi valla, kapasitemin 3 te 1 ini yedim ama ona ragmen cok yedim. O gun ama 70 dakika spor yapmistim, guneslendim kahvaltiyi atlayip gittim ama sirf gozumun onunde yemek var diye boyle cok yeme olayina bir son vermem lazim, yoksa omur boyu sisman bir insan olacagim, daha kotusu surekli sismanlayan biri...

Pazartesi gunu aksam da bize geldi bu sefer ayni ekip yemege. Cocuklar oynadi eglendi, 5 gunluk tatilimizda boylece sonuna gelmis oldu. Bugun yani sali son gunumde yine ise ugradim, foto back upla gecti, film izledim uzun bir aradan sonra simdide evde oturup bunlari yaziyorum, bugun chill out gunum, yarim sinir bozucu ise donuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder