21 Ağustos 2012 Salı

Sena Agustos 2012

Uzun zamandir kizim hakkinda birseyler yazmiyorum dogru durust, onu cok ihmal ettim.
Bu aralar onunla iyi vakit gecirdik ancak hala yeterince ilgilendigimi dusunmuyorum.
Bu aralar hikaye dinlemeye bayiliyor, ona bazen 5-6 kitap okuyorum ama herzaman degil...:-(
Her gun en az iki hikaye okumam lazim, cok hosuna gidiyor, yine Duygu sagolsun, onlardan aldigim kitaplari cok begendi, cunku farkettimki bizdeki hikaye kitaplari igrenc, sacma sapa yazilmis, hikayeler degistirilmis, simdi Turkiye de oline alisveris yapip annemin getirmesi lazim ama once ne siparis edecegime ve nerden edecegime karar vermem lazim.
Ingilizce bir iki tane gecen Al Wahda malldaki Magrudy's den aldim, artik neyi almam konusunda birazcik daha bilgim var ama iyi cocuk kitap yazarlarini ve serilerini kesfetmem lazim.

Senacim yemek konusunda yine televizyon karsisinda yiyor, secici seyleri yiyor. Peynir, yogurt, sut ve neyseki meyve ve pasta ve pilav hala favorisi. Bu aralar nutellaya feci sardi, sabahlari pancake ile yemeyi cok seviyor birde sosis cok seviyor, dun Ozgelerle otelde 4 kucuk sosisi mideye indirdi, eve amiyorum zararli oldugu icin ama disarida izin veriyorum, zaten istesemde yararli bir sey yedirmeyi beceremem disarida. Tabii ustune dondurma degmeyin keyfine...

Bugun ilk kez bogurtlen yemeyi kabul etti. Frambuaz ve blueberries yiyordu ama blackberry -bogurtlen yemek istemiyordu, yine sevmedi maalesef ama 4 tane yedi, insallah yer daha sonra.

Her gun bal yedirmeye calisiyorum bir kasik. Birde nar suyu icerebilsem, yemeyi istemiyor cekirdekleri yuzunden nari suyunu icse...

Kizim arada Anna ve arkadaslarini sayikliyor ozlemis onlari ve okulu ama oyle cok da bayilarak soylemiyor, anneannesini , Kuzeyi dedesini ve dayisini cok ozluyor, Turkiye ye gitmek istedigini soyluyor surekli ama bizle yani anne veya baba ile yaninda...

Ipad ve TV en sevdigi seyler

Oyuncaklari ilede guzel oynuyor, boya yapmayi, hamurlari ile oynamayi trenini ve puzzle yapmayi seviyor ve tabiiki pianosu ile oynamayi. Sarki soyleyen bir mikrafonu var onunla beraber sarki soyleyip dans etmeye bayiliyor cok seker dans ediyor, bitirirken dizlerinin ustune hizla dusup kollarini acmasi yokmus soyle birde surukleniyor sizlerinin uzerinde bir iki saniye, cok seker...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder