6 Ağustos 2012 Pazartesi

Kizimla bas basa bir gun


4 Agustos 2012 Cumartesi gunu Sena’yi alip sinemaya gittik, sadece ikimiz vardi koca salonda cok mutlu oldu, Ice Age 4'u seyrettik...usuduk biraz ustelik ustumuze almistim bir seyler ama iyi oldu kizim kucagimda onu kucaklayip isitmaya calisarak izledik filmin sonunu, buyuk TV diyip durdu, cok sevindi, again anne again dedi:-) Sonra lunch yaptik Jones’un pumkin corbasini seviyor, Deniz, Sarah ve Micheal ile lunchdan sonra Deniz, Sena ve ben EP’ye gittik, yuzduk. Sena'm artik kaydiraktan tek basina kayiyor, once yanimda oturmak istedi kucagimda degil, sonra beni itip kendi tek basina kaymak istedi tamam dedim ve izin verdim ve cok sevindi cok sevdi. 5-6 kez tek basina kaydi hala bikmadi istedi ama ciktik artik sudan, cok gururlu ve mutluydu, askim benim, kapali olanda tek basina atladi, simdi sira acik olanda.

(Dun de 5 Temmuz da acik olan kaydiraktan tek basina kaymis babasi vardi ben gormdim, ilk firsatta videoya ya cekecegim)

Kendi kendine bir anda guveninin gelip ek basina kaymak istemesi cok ilginc geliyor hala, korkmamasi ve bunu isteyenin o olmasi cok hosuma gitti. Sonucta ondan kucukler tek basina kayiyor ama yinede benim gozumde hala kucuk bebegim.

Sonra dinner yaptik ucumuz ve sonra eve geldik, sonra kuzum bana bir suru hikaye anlattirdi ve hala doymadi ama benim pilim bitmisti ve hadi uyu dedim, sonra acim dedi ama ben artik yari uyuyordum, hayir dedim (kucuk bir pizzayi tek basina bitirdi nerdeyse, ac olduguna inanmadim) ve o arada Giyas geldi ve ben yatagima gittim kizimla 8.5 saat bana yetmisti ve pestlim cikmisti, oda cok yorgun olmasina ragmen babasiya takilmis kacta yatmis bilmiyorum ama ben coktan uyumustum.

Onunla anne kiz vakit gecirmek cok hosuma gitti, o da cok mutlu oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder