13 Kasım 2015 Cuma

Abu Dhabi'de Kasim Ayi

Kasim ayi guzeldir bu ulkede
Hava serinlemistir
F1 telasi baslamistir
Sanat festivali
Bilim festivali olur
Ahhh ahhh eskiden ne guzel film festivali de olurdu, uhu uhu... festivali kaldiranin ...#$$^^&%&^
Birde kocamin dogumgunu vardir
Ustune yeni bakicimizin dogumgunu de Kasim ayindaymis
Birde nedense arkadaslarimin cocuklarinin eslerinin dogumgunleri de genelde Kasim ayi
O yuzden bol partili bir ay geciriyoruz yine
Akrep burcu erkek ve kadinlarini daha cok erkek taniyorum galiba, cok severim
Esim, en yakin erkek arkadaslarim akrep burcudur
Bu sene ne yapayim ozel esime diye dusunurken tekne turuna karar verdim
Cok da iyi etmisim basta esim ve kendim olmak uzere tum misafirlerimiz cok eglendi.. Hmmm bu cumle kulaga biraz tuhaf geldi ama oyle onemli olan benim eglenmem he he...
Bol bol ictik dansettik
Denizde temiz havada olmak cok iyi geldi dostlarimizla
Herkes kaynasti sevdi birbirini
Cocuksuz keyif yaptik
Ben acik hava mi icki mi ruzgar mi bilmiyorum ama bir saatin sonunda sarhos olmustum ustune dans eklendigin de iki saat sonra yemek kismini atlayip eve gitmek zorunda kaldim, neyseki baska bir erkek arkadasimiz da benimla ayni durumdaydi cok komik iki ergen gibi olduk ama eglendik onemli olan o ve misafirlerimiz de eglendi. Kizim ve ondan bir iki yas buyuk bir arkadasi vardi Norah, o da onunla eglendi ve en guzeli bize DJ'lik ettiler hem de tekneyi kullandilar kaptan onlarin kullanmasina izin verdi, cok guzel ve sevimlilerdi. Tek sorun tekne gezimizin kisa surmesi oldu.
Esimin kendi gercek dogumgununde en sevdigimiz restoranda yemek yiyecektik ama hasta oldugu icin bir sey yapamadik, iyiki bir hafta once kutlamisiz...
Konusmasi cok sirindi, surpriz yaptim gercekten bilmiyordu , dogumgununu kutlayacagimizi, nereye gidecegimizi, kimlerin gelecegini yada ne zaman olacagini bilmiyordu. Arkadasim tekne gezisi ayarlamis diye goturdum onu. Orayi gittigimizde anladi herkes mutlu yillar diyince. Ama konusmasinda bu hafta veya onumuzdeki haftaya benden bir kutlama bekledigini o yuzden tam da surpriz olmadigini, ne de olsa bir ekonomist oldugunu ve tahminde bulunmanin onun isi oldugunu, bu her ne kadar her zaman dogru tahminlerde bulundugu anlamina gelmesede bir beklentisinin oldugunu falan anlatti, cok komikti.
Nice mutlu saglikli huzur dolu eglenceli boy seyahatli bol kazancli kizimizla birlikte doya doya gecirecegimiz yillar dilerim kocacigim!














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder