11 Haziran 2015 Perşembe

Su Elestirmenleri ve Cekilir Dert Degil

Ozge'li bir kitap gecesi daha yaptik dun, kisa oykulerden olusan iki kitap, yine birbirinden ilginc oykuler
Tarzi ile hikayeleri ile dikkat ceken siradisi yazar Ozge, fotografciligini da kullanip cektigi bir kac fotograf ile suslemis oykulerini. Keyifle bazen daralarak bazen ayrintiya hayret ediyor ve oya gibi ince ince islenmis diye sasarak okuyorsunuz. Kesinlikle farkli olduklari bir gercek, iyi bir gozlemleme var ve gozledigini de iyi ifade etmis, hic bir ayrintisini kacirmamis. Herkesin ben bu karakteri taniyorum, bu bana birini hatirlatiyor yada ayni ben dedirtecek hikayeler, kisacasi "Insan"'i anlatmis ve hayatin tam icinden gercekci bazen abarti ile suslenmis oykuler kacirmayin. Ustelik maalesef bedavaya download edebiliyorsunuz. Linkler asagida...

http://www.altkitap.net/su-elestirmenleri/
http://www.altkitap.net/cekilir-dert-degil-ozge-calafato/

Diger kitabimiz da Zambaklar Ulkesinde idi, okuyamadim en kisa zamanda okuyacagim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder