27 Haziran 2015 Cumartesi

Abu Dhabi'de Ramazan ayi

Cok ama cok severim Ramazan ayini bu sehirde nedenleri;

1. Isten erken cikarsiniz 5 saate iner calisma saati en fazla 6- iki senedir bu mumkun olmuyor o yuzden icim kan agliyor ama en azindan isim bittiginde 8 saati doldurma derdim olmadan cikmaya calisiyorum zaten sirf bu yuzden yani 2'de isten cikamiyorum diye bu sene ilk kez Ramazan ayinda iki hafta taile cikiyorum yoksa son 10 yilda boyle bir sey gorulmemisti!
2. Ramazan cadirlari kurulur bir cok otelde bu da sisha ve gec saatlere kadar sosyallesmek demek, zira burda insanlar gec kalkar gec yatarlar bir cok mall sabah 1'e kadar acik olur insanlar iftardan sonra disari cikar hayat o zaman baslar, gunduz bos sIKICI bir AD gece canli kalabalik bir sehre donusur. Sisha'yi (nargile) Ramazan'dan Ramazan'a ictigim icin zevkle iciyorum hasretile iciyorum
3. Bir cok insan tatile cikar sehir bosalir sakinlesir trafik azalir, son senelerde yaz aylarina geldigi icin okullarda bitmis olur oh taksi bulmak kolaylasir trafik olmaz keyfini kalanlar paylasir, keyfimiz tek bozan soguk denizlerde cekilmis facebook postalri olur ha ha
4. Iftara gideriz bol bol arkadaslarimizla istekilerle, guzel yemekler, luks oteller bol cesit guzel keyifli sohbetler ederiz
5. Sokakta mall'da tum cafeler restoranlar kapanir iftar vaktine kadar bu aslinda oruc tutmayan biri icin kotu olsada Ramazan ayinin geldigini hissetmeniz icin ve bir Musluman ulkesinde oldugunuzu tum hucrelerinizde hissetmeniz icin gereken biraz otantik bir hava katabiliyor, eskiden magazalarin cogu da kapanirdi ama simdi gunduz acik ogleden sonra kapaniyorlar iftarda tekrar aciliyor bazi magazalar hic kapanmayabiliyor

hmmm baska bir sey atladim mi??? galiba hepsi bu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder