26 Nisan 2014 Cumartesi

Zavalli Istanbul


Istanbul- zavalli Istanbul- seni her gordugum de daha cok uzuluyorum nedeni her gordugumde daha da betonlasmis daha da cirkinlesmis buluyorum seni. Yine iyi dayandin dayaniyorsun bu yobaz, zevksiz, vizyonsuz hukumetin ve insanlarin elinde ama bunlar son cirpinislarin gibi
Yine doldurmuslar bir suru mall acmislar, Zorlu bu seferki 
onun karsisindaki Zincirlikuyu'daki bos igrenc bina nasil da cirkin duruyor... Taksim mahvolmus, bu kadar cirkin agacsiz kalmis Istiklal Caddesi gormedim hayatimda. O yollar taslar... Her yerden zevksizlik fiskiriyor bayagilik almis yurumus...
Keske sen bir Avrupa sehri olsaydin, sen bir Avrupa ulkesinin sehri olmaliydin, ne kadar guzel olabilecegini hayal bile edemiyorum, o kadar guzelsin ki seni vahsice katledenlerin elinde seni baska bir ulkeye elimle bile teslim etmeye raziyim
Ama biliyorum ki bu mumkun degil artik ve bizim beyinsizlerin de senin degerini anlayip koruma imkani yok o yuzden sana bu sefer cok uzuldum, acidim, aslinda kendime acidim bizi senden mahrum ediyor olduklari icin, bu son gidisimde bunu daha iyi anladim ve son umudum da orada can verdi.
Dunyanin en guzel sehri yok oluyor
Uzgunum Istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder