26 Nisan 2014 Cumartesi

Ucak Yolculugu

Dusununce cok sinir edici bir durum bir cok acidan aslinda
Bir suru insan dusunun hepsi birbirinden farkli
toplamissiniz ayni ucagin icine
kapali
havasiz
istesen de cikisin yok
mecbursun ucak inenen kadar o insanlarla ayni kaderi paylasmaya
Cevre acisindan kotu surekli birileri ordan oraya ucup duruyor, onca benzin onca masraf dunyanin sonunu getiriyor, herkes heryerde artik, ustelik daha cok insan yolculuk ettikce daha cok kirletiyorlar gittikleri, dokunduklari her yeri
Birde pis, osuran, ayagi kokan, gegiren insanlarin arasinda onca kisinin kapali bir yerde saatlerce yol almasi gercekten insanlik disi bir sey aslinda
Sonra o tuvaletler yok mu daracik pis islak...Ustune bir cocugunuz var ve o tuvaletleri kullanmak zorunda iseniz!
Ustelik birinin bulasici hastaligi olsa, menenjit, domuz gribi falan sende yandin!
Nasil oldugunu sormayin ama Washington D.C.'den Abu Dhabi'ye uctum Istanbul aktarmali ve Sena tuvaleti kullanmadan onu getirtmeyi basardim! Zira en buyuk korkum oydu tuvaleti gelince hele de kakasi gelirse ne yapacagim bendi! Kocam varken ona birakiyorum bu isi, gozumden uzak, kafam rahat, ama onsuz yolculuk stres yapti beni ama kuzum tum yol boyunca uyuyup istanbul'da da islerini halledince 4 saatlik yol boyuncada ihtiyaci gelmeyince rahat gecirdim.
Neyseki cok dusunmemeye calisiyor ve hala yolculuk etme  hevesim agir basiyorda ucaga binmeyi goze aliyorum ama ucak yolculugunu sevmiyorum ozellikle de uzun bir yol ise, bunu anladim bu son ucusumda
Galiba gezebildigim kadar gezip bir an once ayni yerde kalmak istiyorum artik, hem cevreye hem de kendime zarar vermemek icin
Yaslaniyor muyum ne!
Ne cektim ben be!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder