28 Aralık 2013 Cumartesi

Christmas ve Yeni Yil Kutlamalari

Bu sene yine keyifli bir Noel ve Yilbasi gecesi yasadik. Xmas oncesi Sarah'da keyifli bir drink yaptik, sonra sevgili Samia bize harika bir Christmas yemegi hazirlamis, orda cok keyifli bir aksam gecirdik gece 2'ye kadar suren keyifli bir sohbet ile, sonra yeni yil oncesi Martina'nin evinde sahane bir yemek yaptik, yemekler muhtesemdi, hersey cok farkli idi benim her gun yemedigim seylerdi ama cok lezzetliydiler, Avrupalilar domuz ile ne yapilacagini iyi biliyorlar, sonra da Lemis'in evinde cok eglenceli bir yeni yil gecirdik ve 2014'e bol sansli ve kahkahali girdik. 2013 keyifli bitti ve 2014'te cok keyifli basladi, hadi hayirlisi...Deniz 2014 super lacak diye diye beni de gaza getirdi havaya soktu, ben de cok umutluyum 2014'ten bakalim

Yilbasi gecesi kalktik ve Mr. G'nin bize aldigi hediyeleri actik agacimizin altinda cok sevdim hediyemi, ona almadim bir sey I am a bad person! Onun icin hazirladigim video beni en az bir yil goturur diye dusunuyorum, onun rahatligi vardi ustumde, ama hediye alacagim ilk firsatta

Sonra Mesi, ben Sena ve Mr. G'nin dilek listesini yazdik ve buzdolabina astik, insallah seneye hepsi gerceklesmis olacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder