14 Aralık 2013 Cumartesi

8 gunde 3 sehir

Bir hafta tatil aldik ve Turkiye'ye gittik. Izmir, Izmit ve Istanbul
Berrin, Ece, Kuzey Sena'nin arkadaslari idi bu bir hafta boyunca.
Senam alisveris manyagi oldu, anneannesinin ve dedesinin soft spot'unu kesfetti, annane bana bunu al that is so sweet dede bana bunu al diye diye son gun bayagi aldirmis birseyler ben Istanbulda iken
Birde Berin de gordugu atki eldiven ve sapka uclusunu tutturmasi... biz alisveris merkezine gittik, Sena'ya cici bir atki eldiven sapka uclusu gosterdim. Sonra o baska bir ucluyu israte etti, ben bunu istioyorum diye, ama bu guzel degil otekisi daha guzel dedim, yok dinletemedim, zaten almayi bile dusunmedigim bir seyi sirf sevimli diye almaya kalkismissim, ustune Sena hanim begenmedigim bir seyi istiyorum diye tutturdu, senin olcun yok bunlar buyuk yada cok kuculer diye ikna etmeye calisiyorum, babam olsun bunu istiyor bunu alalaim diyor bir yandan, Sena da that grirl has it I want that one diye israrla istiyor ve agliyor bir yandan da ama baktim oyle cok agliyor ki cirkin mirkin aldim. Eve geldik anneme gosterdim annem de aaa Berrin'in aynisi demez mi sonra anladik that girl'un kim oldugunu! Yanliz Senam da boyle baskasinda gordugunu isteme olayi ilk kez oldu sasirdim ve uzuldum sonra keske cok uzmeden hemen almaya karar verseydim diye, yavrum gormus begenmis goruncede aynisindan alcam diye tutturdu...
Senam dayisi ve Kuzey ile cok mutlu oldu cok az gorsekte
Berrin ile dans edisleri laz havasi cok sirin dansediyorlardi. Berrin'e babasi horon tepmeyi ogretiyormus oda masallah Sena'dan 9 ay kucuk olmasina ragmen cok guzel oynuyor cok sirin. Anneannesi hadi kiz diye dans ettirdi onu, babam acti bir horon havasi ne guzel oynuyor biz cok begenerek izliyoruz Sena hemen kiskandi basladi oda dans etmeye ama bizimki break dans yapiyor yerlerde yuvarlaniyor falan, bilmiyorki askim, sonra Sena Berrin gibi oyna diyince o kendine ozgu havasiyla bir guzel sirin Turk dansi yapmaya basladi cifte telli gibi popo sallanir eller parmaklar saklatilir, videoya cektim izleyip izleyip sevip guluyorum cok sirin, hani yabancilari alip cifte telli dansettirirlerya ayni onlar gibi oldu. Askim benim, sonrada dansederken anne I can't stop dancing diyor.
Istanbul da bir gece kaldim sagolsun Witt Istanbul sahibi arkadasim sayesinde cok guzel bir otel gercekten, cok iyi is yapmis aferin ona... Birlikte calistik bir sure Akbank'da iken. Kuafor, disci, epilasyon, Nisantasi, Pelit, Nef , Taksim, Bebek, Cihangir, Inci, kitap ve CD alisveris hepsini ayni gun yaptim.
Kimseyi aramadigima pisman oldum aksam canim sIkildi biraz, yogunluktan vaktim olmaz saniyordum ama aksam bir yemek yiyebilseydim bir arkadasimla iyi olurdu sersem barisco yoktu kotu oldu, neyse baska zamana.
Izmir ne muhtesem bir sehirmis yillarca ihmal etmsim, harika evler var ama karar veremedik, verdiklerimiz cok pahaliydi derken elimiz bos donduk kotu oldu. Ben Izmir'de yasarim ya cok rahat, bakalim Izmir'li olabilecekmiyiz...
Patlican'da kahvaltimiz muhtesemdi, harikaydi valla ve heryerde olan mandalina agacindan kopartip kopartip yemek muhtesemdi. Tavaci Recep diye bir yer var cok meshurmus orasi ama benim icin hayal kirikligi oldu, iki kez KIL cikti ve yemekler hic de oyle guzel degildi. Kahvalti ve mandalina Izmir maceramin higlight'i idi.
Senam ile ucak yolculugumuz da iyiydi, kizim benim neyseki ucak ile yolculuk etmeyi cok seviyor, babayi geride biraktik bas basa geldik ama cok ozledi babasini. Ah Amerika'ya gidince ne yapcam ben bilmiyorum! Cok endiseliyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder