19 Nisan 2013 Cuma

Sena Yuzuyor!

Kuzuma bak ya bugun valla 4-5 saniye kendi kendine yuzdu bol bol denizde, artik yuzmeyide ogrendi baligim benim.
Uzun zamandir yazmadim bir cok sey birikti
Sena kaymayi da ogrendi, daha dogrusu Uludag'da iki kez ogretmeni ile kaydi tepeden, cok sevdi kaymayi ve cok mutlu oldu. Dubai'ye goturmek istiyorum devam etmesini ve ogrenmesini istiyorum.
Gecen Cumartesi de 12 Nisan'da ilk cooking dersini aldi ama kotu organize olmus bir kurstu, bir masaya 6 cocuk dustugu icin cok fazla bir sey yapmadi, ilk basta zaten mirildandi, I am scared falan dedi, aynen kaymadan once yaptigi seyler ama bir yandan da merakli ve bu deneyimi yasamak istiyor neyse sonra yoluna girdi. Onu idare etmeyi ogrenmem lazim, ilk kez hayir istemiyorum I am scared diyince bende niye denemiyor diye sinirleniyorum, biliyorumki sevecek ama ilk basta negatif, o yuzden biraz pushy oluyorum bende ama oda pek ise yaramiyor, acele etmeden suyuna huyuna gidip tatli dille ikna etmek gerekiyor.
Ilk kez kar gordu (11 aylikken de Izmit'te gormustu ama hem az yagmisti hem de kucuktu) 22 veya 23 Mart (cumartesi gunu) kartopu oynadi, kardanadam yapti kari cok sevdi, kazakla kaydi, ustune yatti yuvarlandi, cok tatliydi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder