26 Nisan 2013 Cuma

Guler misin Aglar misin?


Eğer hayatınız bir film olsaydı ve en çarpıcı sahneyle başlamasını isteseydik acaba o sahne ne olurdu?

Valla hayatimin en carpici sahnesi olmasada biz cok eglendik Duygu ve Lemis ile burada yazmak istedim:

Tarih: 24 Nisan 2013
Mekan: Lemis'in evi


22 Mart’ta Turkiyeye gittim tatile, tatilde ve sonrasinda regl olmadigimi biliyorum, son zamanlarda da karnim agriyor belim agriyor goguslerim sisti el degmiyor hassaslar cok…
Ben ama ‘hmmmm tatilden 30 Mart’ta dondum bugun daha 24 Nisan hala vaktim var regl olmak icin’ diye gayet kendimden emin bekliyorum… bir yandan da kafamda en son ben ne zaman regl olmustum onu hatirlamaya calisiyorum, nomalde yazarim kucuk not defterime regl tarihlerimi, aklima ona bakmak geliyor ama bir turlu bakamiyorum kac gundur. Hem suphe var hem de cok eminim kendimden, o yuzden not defterine bakmayi unutup duruyorum.
24 Nisan aksami iki yakin arkadasimla sohbet ederken aklima birden geliyor ve defterimi cikarip bakiyorum, neeeeee!!!!???? 2 Mart mi en son 2 martta mi regl olmusum?
Yani ben nerdeyse iki aydir hamileyim ve farkinda degil miyim?
Tatil donusu regl oldum ve hatirlamayacak kadar unutkan olabilir miyim?
Maalesef iki sorunun cevabi da EVET!
Arkadaslarim Duygu ve Lemis benden daha da heyecanli gecenin bir koru benide alip hastanenin eczanesine goturduler hamile testi almak icin, yolda fotograflar cekildi, sonra hamilelik testi ile fotograf cekildi, muhtemel buyuk haber oncesi ve sonrasini fotografla olumsuzlestirmeye kararliyiz hepimiz de...ne hissettigim soruldu, uzulur musun uzulmez misin?...ne de olsa planlanmamisti ve ben onca acaba mi “should I or shouldn’t I? “ kavgasi edip icimde ikinci cocugu istemedigime karar verdigim anda Tanri’nin bana oynadigi bu oyun ne???  Hemen aklim taaa 22 yasindayken (su an 38 yasindayim) gordugum falciya gitti, kadinin su ana kadar soylediklerinin hepsi cikmisti bir sey haric, ikinci cocugum erkek olacakti!
Arabada kafamdan gecenlere engel olamiyorum; ulan falci kadin sen nasil bir kadinsin, bu nasil oldu? Ulan Nilly onca sene bu kadinlar aptal herhalde 2 ay regl olmayip nasil farkinda olmuyorlar diye az dalga gecmemistin yada 'plalamadan oldu... nasil yani korundugunuz halde mi? Yok, korunmuyorduk ama planlamamistik 'diyenlerle az mi dalga gecmistim??? al sana nasil dalga geciliyormus buda Tanri'nin sana bir sakasi  diye bir suru seyler geciyor…Cocuk olunca bu sefer isi birakiyorum yok yine ayni seyleri yasayamam diyorum birden sesli olarak Duygu ve Lemis’e (3 aylik cok zor dogum iznimden sonra Fransiz merde patronlarimdan cektigim gunlerim geliyor icim sizliyor) , dogumu nerde yapsam bir yandan hayatim bitti sosyal hayat kalmiyacak, ben bir cocuga zor bakiyorum ikincisine nasil bakacagim, zaten iyi bir anne degilim....ler....  geciyor icimden onlar konusurken…tam bir PANIK yasiyorum SOK SOK SOK!
Test alindi ve eve gelindi tuvalete gittim plastik bardaga abartip dolana kadar isemisim, en son 5 yil once tesk yaptirmisim ilk ve son testimdi, nasil yapilir onu bile hatirlamiyorum, Duygu 3 cocukdan sonra deneyimli de yardimci oluyor bana...ha ha ...zaten cisim vardi, tuvalatten aceleyle cikarken bir an aynada kendimle karsi karsiya geldim eyvah!!!saclarim! dipleri feci cikmis,  beyazlar gozume gozume batiyor, eger hamileysem ben ne yapacagim bu beyazlari boyayamam ki!!! Yine panik…Ustelik yine rejim yapip yapip kilo aldigim bir donemdeyim, yoksa hamileyim o yuzden mi veremiyordum?? Yoksa oda bahane en kilolu halimle bir de hamile mi kaldim!!!
Asagidaki resim kendini cok guzel anlatiyor ve durumu izah ediyor ama ben de anlatayim Duygu ve Lemis nerden bulmuslarsa durumu cok iyi ozetledigini dusunerek almislar koymuslar yere asagidaki dergiyi, sasirmis bir kadin forografi… benim test de ustunde, aldim damlattim cisimi test cubuguna,  ikiside yere oturmus,  dirseklerini koymuslar yerde kafalar iki ellerinin ustunde bakiyorlar test sonucunu merakla bekleyen anne baba gibiler, onlari gorunce guluyorum ve hemen fotograflarini cekiyorum … 



Beklerken Yalan Dunya’da Tulay'in hamile oldugunu ogrendigi sahneyi hatirlayip anlatiyoruz Duygu ve ben Lemis’e, guluyoruz, doktor negatif diyince bu negatif yani cok kotu bir haber olarak algilayip hamile oldugunu saniyor ve evli sevgilisine hamileyim haberi verip adamin bayilip dusup yaralanmasina sebep oluyor, nerden bileyim ben diye de kendini savunuyor daha sonra, adam da zaten doga senin gibi birinden cocuk dogurmaya izin vermez diye dalga geciyor, Duygu daha cisi damlatir damlatmaz bir kac saniye sonra yok hamile degilsin diyor, biraz hayal kirikligina ugramis, ben hem rahatladim hem de fosssss diye bir ses cikarya, o sesi cikarmadan o durumu aldim ,  oyle bir duyguya kapiliyorum yani FOSSS gibi…. Icinde biraz uzuntu biraz hayal kirikligi kirintilarida yok degil…Nede olsa artik center of atention olamiycaktim…
Arkadaslarimin gozunde bir anda hayal kirikligina ugratan Nilly oluyorum, galiba onlarin ilgisine ve pohpohlamalarina alisiyorum son yarim saatte, iyi gelmisti, testi bu kadar erken yapmasaydim bir sure daha devam etseydi kekse diye hayiflaniyorum
Sonra ucumuzde yine “false alarm” diyoruz ustelik ikinci kez oldu bu ve benle dalga gecip duruyorlar sana bir daha inanmiycaz , dogurana kadar inanmayiz valla, bize ne ismarlayacaksin simdi diye takiliyorlar. Anliyacaginiz heyecanli bir geceydi
Evet hamile degilmisim
Yani teste gore bugun 26 nisan hala regl olmadim
İcimde hala,  ‘acaba?’ var yani yok degil ne diyeyim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder