20 Ekim 2012 Cumartesi

Baby Shower

Ilk baby shower macerami ustelik ev sahibi olarak yasadim.
Cok keyifli ve eglenceliydi kesinlikle ama ben cok yorgundum.
Canim SIKILmisti baya oncesinde, pasta krizi yuzunden ve sonra neden her isim aksi gidiyor negatif enerji ve aksilik cekiyorum ustume negatif biri oldugum icin mi diye derin derin dusununce aslinda bugunden cok keyif alamadim ama neyseki arkadaslarim sayesinde cok iyi gitti. Valla eve geldigimdeki moral cokuntusuyle hic bir sey yapamazdim eger Lemis, Duygu ve Zeynep olmasa...
Hizir gibi herseye yetistiler, Lemis'in banner, kutular ve kapiya astigimiz seyler harika oldu
Oyunlar cok keyifliydi, pirinc icinde atac bulma oyunu cok zevkliydi, Ozge'nin karninin kac santim oldugunu tahmin keyifliydi, sorular cevaplar, pass the diaper, bebegin ozellikleri anne mi babaya mi ceksin tahmini, tum gun boyunca baby kelimesini kullanmama cezasi, kazananlara verilen hediyeler kisaca hersey...
Lemis, Duygu, Zeynep, Banu, Oznur, Bahar, Sevhan,Basak,Ozge ve ben vardik.

Pasta krizi soyle yasandi iki gun once aptal kadin iptal etti ben ona kizdim diye, git baskasindan bul dedi, ayni gun buldum ama o aptalda yanlis anlamis beni, onu arayip tekrar teyit etcem sanmis, oda ekince iki aptalda hem paradan hem de bir suru musteriden oldular, kendileri bilirler, boyle iste ev hanimligindan sozde is kadinligina atliycam diye boyle aptal olursan ve profeyonel olmazsan sozunde durmazsan ani gu olursun...

Ben de bluberry cheese cake aldim EP'den neyseki blue ve white idi renkler ve ne yalan soyliyeyim tadi en guzel olan pasta olduguna eminim kacirdigim iki pastanin arasinda
Sadece goruntu icin siparis vermistim ama olmadi olamadi, cok sinirlendim, cok kizdim bu aptallari karsima niye cikardi tanri diye ama acaba ben mi cektim bu gerzekleri diye de hayoflanmadim degil...

                                              Lemis ve Zenep banner'i takarken duvara











Gunun en tatli anlarindan , pastamiz istedigimiz gibi olmadi ama EP'nin bu harika cheescake'i unutturdu bana biraz yedigim pasta kaziklarini!


                                                  Oyunlar gunun en keyifli aniydi



1 yorum:

  1. Bir daha seni oyle down gordugumde kenara cekip terapi uyguluycam o zaman ;) sen de keyif alabilseydin keske, biz cok iyi vakit gecirdik.

    YanıtlaSil