22 Mayıs 2012 Salı

Yeni bir ev ve yeni bir hayat, yine bir parti

21/05/2012
Valla yorucu ve uzun bir 10 gun gecirdik, halada bitmedi, hersey karmancurman, gunlerdir evi bit by bit tasidik, kiyafetler, kirilacak esyalar, degerli esyalar, DVD ve CD'ler gibi...Tasinma oncesi hem yeni evi hazirlamakla hem parti duzenlemekle hem de yeni esyalar almakla gecti. Alinacaklar listesi yap yap bitmedi... Gece gec saatlere kadar ya IKEA daydim yada yeni evi tasimakla mesguldum. Ustune bir suru painter ve perdeci ile gorustum ve sonunda hic bir sey yaptirmamaya karar verdim, bu konuda kendimi basarisiz hissediyorum ama hep calisip hem de burdaki gerzeklerle ugrasamadim...
Ustunede feci fiyatlar isteyince pes ettim maalesef...
Bu arada da bir kac esyami sattim birde onlara esya goster falan
Valla benim tekini cope attigim sofa bir degerliymis aklim durdu, en az 10 kisi aradi, ilk goren kapti AED 150'ye aslinda 200'e cok rahat satarmisim, ucuza gitti ha ha, ilkini cope attim diye cok uzuldum.
Sonra eski masamizi sattim ama benim hobi masamdi iyi mi ettim bilmiyorum. Onuda apartmanda bir Hintli aldi geldi aldi gitti temiz is, fyattan da bir kurus indirmedim onuda en az 50 veya 100 aed daha fazlaya  satabilirmisim AED 350'ye gitti, Sena da ben de uzulduk giderken... Kizimda benim kadar duygusal olmasa bari, bacak kadar boyuyla uzuldu minik elin adamlari masamizi aldi gitti diye.
Sonra TV set 200'e gitti ama su an TV setimiz yok, iki kitaplik gitti AED 400'e ama icindkiler halen karton kutuda onlari koyacak yerimiz yok, bed side table gitti, yatagimiz gitti, bir iki kotu seyide bedevaya alan kadina verdim, zavalli kadin Sri lanka'daki ailesine gondercekmis bunlari. Ya benim begenmedigim esyalarim meger cok degerliymis baskalari icin.
Ne demisler one's trash can be other's treasure...
Dubbizle ve Abelaya koydugumuz ilanlar sayesinde cabucak gitti
Gardrobumu neyseki sat-a-mamisim su an 49.katta cok ise yariyor...
Bir tane coffee table ve firin kaldi satilacak, onlarida sattimdi iyi olacak...

18/05/2012 Cuma gunu evi tasidik, cuma gecesinden beride yeni evimizde kaliyoruz
17/05/2012 Persembe gunude house leaving party yapinca felek sasti biraz ama Afamia sirketi ile ufak tefek sorun disinda sag salim tasinmis bulunuyoruz, ustelik AED 1700' e hallettiler, bahsisleri haric, uyanik Filiinli sarabimin tekinide istedi, verdim bende...Duvara monte edilecek seylerin cogunu hallettiler cok super beceremedilersede. Sorun bizim kizda da ortalayamamis tam duvari yada cok alcak yere cakmis neyse artik...

Istedigim hic birseyi tasinmadan once haledemedim
Perde, boya duvar kagidi gibi
Boya duvar kagidindan vazgectim perdeyi de insallah bir iki gune halletcem
En azindan kararimi verdim ama tabii adamlar iyi is cikarirsa bu sorunda hallolcak
Bir suru masraf
Yeni esyalar aldim
Gardrop-cok begenerek aldim-ustunede guzel kutulardan koydum sahane oldu
Sena oda kitaplik ve oyuncaklik, bir tane daha alacagim, cok ihtiyac var neyseki yer var onu koyacagim, baktim IKEA'ya ama karar veremedim, istedigim gibi bir sey yoktu.
Iki dvd ve cd lik
Bir kirmizi kitaplik
Yeni yatak (yatagimdan cok memnunum)
Banyo icin havlu vesaire koymak icin beyaz guzel bir dolap-G hala install etmedi
Mesi icin ayakkabilik
Camasir sepeti, tekerlekli falan cok guzel-buda bekliyor assemble edilmeyi etmedi
Yeni perdeler, bazilarini bugun degistirmek icin IKEA ya gitcem yine
Ayrica cok uzunlar o yuzden terzi isim var
Iki cici ciceklik
Arde icin cok cici bir dolap

Hala daha almam gereken seyler var cunku bir kitaplikda Giyas ile kitaplarimizi degerli kagitlarimizi koymamiz icin lazim
Ayrica bir cicek alacagim bakalim.

Neyseki internet, TV ve telefon Cumartesi halloldu,
Camasir ve bulasik makinasi calisir durumda, tezgahi genisletmeleri gerekti bulasik makinasi icin
Aldigimiz askilari astik mutfaga ve banyoya, Ikea'nin pratik bir iki esyasi mutfakta isime yaradi.

Ardedeki askiligi duzeltmem gerekiyor bakalim nasil olacak, ters takmislar salaklar
Senanin odasina asilacaklar asildi ama hala resim almam lazim, elimdekileride henuz asmadim nereye asacagimi bilmedigimden

2+1 e pek sigamadik henuz
O yuzden 49.kat tam bir kaos halinde
Bakalim 8. Kati bitirince 49. Kati organize etcem
In cik in cik tam bir iskence
Bizim katin tuvaleti kokuyor falan
Benim otopark 10. Katta (5 guya ama ara katlarla 10 oluyor) cikmam 3 dakikayi aliyor su an katlar bos diye 3 dakika, katlar arabalarla dolarsa birde onlari bekleme payiyla intiharlik cik in cik in cok sinir bozucu)
Bakalim insallah degistirebiliriz
Onun disinda G' la bol bol kavga ediyoruz evi tasimanin stresi mi ne bilemiyorum.
Zaten deli oluyorum hala iki ev ve arada 41 kat olmasi fikrine
Hala ocak yok, yeni aldik bugun gelcek guya ve bugun veya yarin anca takilir, kac gundur evde sut bile isitamiyoruz, zavalli Sena'nin istahi zaten yok bu aralar herhalde biraz hasta ve ustune bu telas onuda etkiledi ve hic bir sey yemedi kac gundur dogru durust..Bu Sabah (21/05/2012) 13.8 kilo cikti hala 14 bile olamadi!!!
Bizim evin maintanence sirketi feci , cok gec geliyorlar ve hersey icin para oduyoruz
Bu ulkede ev alan aptal gercekten ancak cok guzel ve oturmus bir yer degilse
Sena'yi okula birakip almak sorun oluyor ama idare ediyoruz bu hafta late shift var o yuzden sabahlari ben oglenleri G aliyor simdilik, 20 dakika suruyor bizim evden cok kotu degil zaten bir ay kaldi
Bir tane daha araba koltugu aldik artik araba degistirme derdinden kurtuldum.
Benim isten eve henuz 5 dakikada gitmeyi beceremedim, her gun yeni bir yol kesfediyorum insallah bu aksam bir yol daha deniycem sonra en uygununu kullancam. Bazen yol kisa olsada trafik yuzunden o kadarda cabuk gidemiyorsun.
Ama sabahlari en azindan Sena'yi 5 dakikada okula birakabilcegim.
Onun disinda bir cilginlik daha yaptim, iki gunlugune Katmandu'ya gitcem hafta sonu ama persembe yarim gun izin almam lazim, istekilerin haberi yok hala...
Ucaga nasil bincem ne geregi vardi pismanim ama bileti almis bulundum, yine bestie ile
Sonrada iki hafta late shift ve ardindan bizim tatil geliyor
Donustede yeni bir patron olacak:-(
Yogun bir 1.5 ay beni bekliyor, bakalim insallah adam ramazanida cikarir aradanda oyle gelir bari ramazanda rahat etsek 6 saat calisma saati ile
Onsan sonrasida allah kerim artik

Parti cok guzel gecti kalabaliktan ve sound sistemimiz olmadiginda muzik falan duyulmadi biraz da dans edilse cok iyi olurdu, sarhos oldum, kac bardak ictim hatirlamiyorum.
30 kisi geldi, bazilari tabii son dakika gelemedi bazilarida onceden planlanmis programi oldugu icin gelemedi maalesef
Konusma yaptim soylemek istediklerimi tam soyleyemesemde heyecandan unuttum ama begendi herkes galiba...
Cok karisik duygular yasadim, cok uzuldum hatta otoparkta 10 kat cikinca sinirlerim bosaldi ustune uykusuz gecen geceler hamalliktan yorulan vucudum ve ters giden seylerden sonra bayagi agladim biraz rahatladim.

Soylemek isteyip sarhosluktan ve heyecandan hepsini soyleyemedigim konusmam bu;



I am aware of that neither this building nor this flat is a chateau but it is very important to me
Cause I have been so HAPPY in this building, I have had so many good memories and bad ones of course but that is life isn't it? I have lived in this same building since I arrived AD which is about 6.5 years ago (aslinda tam 6.9 yil, vay be)
This house is our first house with G after we got married.
I left my house, my beautiful city Istanbul , my work and my family and friends so I can be with G and this building was the beginning of our journey together

I had my many firsts in this building.
I got married and we started to live together here
I was a married woman for the first time in this building
I was a mother for the first time in this building
It is my daughter's first building it is her first home
I got my offer letter for my job in this building and then never got another one again.pufff
Also this building holds a record in my life
I had never lived in the same building more than 6 years and here it is, it broke that record
Actually AD holds another record, this city is the only city that I have lived more than 6 years
I am actually like a gipsy, yesterday at 12 o'clock at night I was carrying my stuff to move to the new house and it felt like a déjà vu, man how many times do I have to move again???
As you know AD would be nothing if we didn't have good friends around us (and the money)

If I didn't have my friends I couldn't bare the heat, sand storms, stupidity things like that irritates us most.
First of all I would like to thank my husband G for taking me here to this adventure in AD, for taking me to this building (after all he paid the rent.)
For giving me the chance to be here where I am today
Then thanks to my lovely daughter Sena for making our life even more beautiful, giving us lots of sleepless and exhausted nights and so much anxious ..
And thanks to Mesi, for making my life much easier and putting my mind at ease and looking after all of us very well.
And last but not least thank for being in my life and making my life fun and being there for me to support when I need it.


Bye-bye Remah Tower and bye-bye my beautiful neighborhood Khalidiya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder