11 Mayıs 2012 Cuma

Sena, are you ok anne? , don't worry

Kuzum cok tatli ya
gecen biryere carptim canim acidi are you ok anne? diye soruyor sonrada don't worry diyor cok seker
Ona cok cici bir mayo, iki ayakkabi ve sac tokasi aldim, ayakkabilari o kadar ciciki ama gel gorki bizim kiz giymeyi redediyor, cok gicik, fotolarini cekip buraya koyayaim bari giyemedi ama annesi cok heveslenerek almisti halbuki diyerekten  bakarim... uhu uhuuu
Zaten ona giydirdigim her kiyafete itiraz ediyor ,mesela guzel bir elbise, bugun cok cici bir gomlek giydirdim nasil sirin oldu ama gelin gorunki ortaligi yikiyor, agliyor sel goturuyor gozyaslari ile, ama ben de inat ediyorum ve zorluyorum ve cikartmiyorum, tabii ayakkabida ve sac aksesorilerinde bu ise yaramiyor, cunku kolaylikla kendisi cikartabiliyor ama elbise, gomlek pantalon onlari henuz kendisi cikartamiyor, kizimin annesi gibi pasakli ve hep comfortable kiyafetler giymesini isytemiyorum, cok ve hep SIK olmasini istiyorum!!!

Simdi koyabiliyorum fotolari-22/05/2012

1 yorum:

  1. oyyycch yerim ben onu, are you ok anne, böceğim nasılda düşünüyor annesini:)

    YanıtlaSil