6 Mayıs 2012 Pazar

Bye bye nappy!

Yihuuuu, Sena tamamen off the nappy now
Yaklasik 3 hafta once bezi aksam yatarken cikardim, (Nisan 2012 diyebilirim herhalde) bir iki kaza disinda artik sabahlari kup kuru kalkiyor, tabii Nilgun yine is basinda, gece iki kez cise kaldiriyorum, 10.30 11.0 civari birde gece bazen 12 gibi kaldiinca cise sanaha kadar kalmmiyorum ama tabii Sena bazen kalkiyor henuz kendisi yapmiyor gelip beni kaldiriyor, pit pit bakiyorum gece gelmis yanima pat pat bana vuruyor anne cis, anne sut anne su anne popo kasiniyor anne popo krem sur gibi sonsuz istekleri olabiliyor ama nappy derdinden kurtuldugumuza degdi, cunku oda rahatsiz oluyordu, bez almaktan iflahimiz kurumustu, iyi oldu, zaten artik okullu oluyor eylul ayinda iyi oldu, bu nappy isini gece birakinca gunduzleri kazalarida azaldi, kakasini kilotuna yapma durumlari vardi birde yuzerken yapiyordu kakasini suya neyseki son iki haftadir pek olmadi ne kabustu cok rahatladim.
Eveeeeet kizim bir milestone daha atlatti, emzik off, nappy off biberon kaldi birtek ama onu elinden almiycam, annem biberonu birakirsa sut icmeyi birakir sakin birakma dedi, cam siseden veriyorum ama tabii plastik emiyor o kotu ama gunde iki kez zaten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder