11 Haziran 2008 Çarşamba

Alternatif spor dalı Pole Dans



Birçoklarınızın aklına hemen striptiz kulüplerinde, genellikle üzerinde fazla kıyafetin olmadığı, sarhoş erkeklerin severek izlediği, pole (sırık) etrafında dans eden bir kadın geldi değil mi?

Dolayısıyla da hiç de iyi şeyler gelmedi mi?

Yanıldınız!

Pole dansı ile ilk kez bir arkadaşımın 30. doğum günü partisinde tanıştım. Davetiyesinde bir pole ve etrafında dönen bir inek resmi vardı, üzerinde‘pole dansı yapmaya hazır olun’ yazıyordu.

Bunun sadece espri anlamında kullanıldığını düşünmüştüm, zira pole denen aleti temin etmek kolay olmasa gerekti, üstüne de striptiz kulübü olmayan Müslüman bir Arap ülkesi B.A.E'de bir pole dansı partisine şahit olacağım hiç aklıma gelmemişti.

Ancak eşimi de beni de güzel bir sürpriz bekliyordu, salonun ortasında bir pole, etrafında dönen güzel kadınları ile.

Bizim kızlar bir ay boyunca ders almışlar ve partiye biraz hareket katmak için öğrendiklerini arkadaşlarının önünde göstermeye karar vermişler, ilk başta çekinerek, nede olsa adı çıkmıştı bu dansı yapanların bir kere…

Bana ve benim gibi bi-haber diğer davetlilere bir iki teknik, şık duran hareket gösterildi ve denediğimde hiç bir şeyin göründüğü kadar kolay olmadığını bir kez daha anladım.

Sürekli spor yapan biri için bile ilk başlarda çok zorlayan, vücudunuzda çalışmayan kasın kalmadığı, ancak bir o kadar da müthiş eğlenceli bir dans.

Kollarınızla tüm vücudunuzu taşımak, üstelik zor hareketler yapmak üstüne de seksi görünmeye çalışmak, tüm bu dansı yapanlara karşı bir hayranlık uyandırdı bana.

Bir kere çok;

Fittiler.

Kondisyonları inanılmaz.

Dans yetenekleri var, estetikler.

Ve acı çekseler bile seksi görünmeyi başarıyorlar.

Spor ve dans aşığı biri olarak hemen geçtim pole’nin başına.

Hiç de seksi olmayan ‘oyy’ ‘off’ ‘anam anam’ 'imdaaat' şeklinde sürekli değişen yüz ifadelerim, düşmeler ve kalkarken vücudumun aldığı estetik olmayan pozlarım ile denemeye kalkıncaya kadar herkes memnundu halinden.

Pes eder miyim ben hiç ama morluklara, baş dönmelerine aldırmadım denedim tüm gece boyunca, kimseye bırakmadım, baktım bir gece ile olacak bir iş değil hemen kendimi partiden sonra kursa attım.

Denemeden yargılamayın, çok zevkli ve denedikçe uğraştıkça kendinizi geliştiriyorsunuz.

Spor yaparken eğlenmek, vücudunuzu şekillendirmek, güzel bir müzik eşliğinde gönlünüzce dans etmek, yeni koreografiler üretmek, üstüne de partnerinize güzel bir sürpriz yapmak istiyorsanız mutlaka deneyin.

İlişkinizi renklendirmek, fazla yağlarınızdan kurtulmak için yapılacaklar listesine benden alın size alternatif bir yöntem.

Bir Arap ülkesinde pole dansı öğrenebileceğim hiç aklıma gelmemişti.

Hoşça kalın...

Haftanın kitabı: O güzel insanlar

Haftanın şarkısı: La Belle et Le Bad Boy

Haftanın filmi: Sex and the city
2008-06-11
Bu yazı 4357  kez okundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder