16 Ocak 2018 Salı

Hosgeldin 2018

Uzun zamandir yazamamistim bundan sonra daha sIk yazmayi diliyorum 2018'de.
Her yeni yil yeni umut, beklenti, hedeflerle gelir o yuzdendir kutlayarak gireriz, mutlu ve umutlu. Benim icin de bir cok guzel hedef var onumde, once CPCC sonra ACC olmak gibi. Isimi birakiyorum 12.5 yil sonra bu cok cok buyuk bir adim benim icin, duzenli pay check'lere veda etmek cok zor bir karardi aslinda benim kararim olmadi ulkeden ayrildigimiz icin mecbur kaldim. Basima gelen en iyi sey olabilir yoksa ben 4-5 sene daha o iste vaktimi harciyor olabilirdim.
Bu firsati degerlendirip koclugu full time passion haline getirmek istiyorum. Yeni sehir ve ulkemiz bana yapmak istedigim, erteledigim, cesaret edemedigim tum adimlari atmama yardim eder umarim. yeni yil, yeni sehir, yeni ulke, yeni kita, yeni ev.

Yeni yila evde bir arkadasim ve iki cocugu ile girdik tabii kizimla. Esim yoktu. Evde kizimla yalniz olacaktim aslinda ama son anda degisti planlar. Evimizin balkonundan Emirates Palace'da atilan havai simsekleri izlemek guzeldi. Bu evi ve bu oteli cok ozleyecegim.

Ustteki yazdiklarimi sene basinda yazmistim henuz isyerine bildirmedigim icin Londra'ya tasindigimizdan bahsetmemisim, artik yazabilirim. 2018 feci buyuk ve sarsici geldi, buyuk degisiklikler ile. Londra here I come!

CPCC oldum, Abu Dhabi'den ve isimden ayrildim, bakicimiz ayrildi onsuz hayat zor olacak gibi geliyor ama ben yine iyi birini bulacagima inaniyorum, full time live in degil belki ama iyi bir yardimci bulacagim eminim.


Herkese Iyi Yillar!
Daha cesur, korkusuz, hareketli ve yaratici bir yil olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder