24 Şubat 2016 Çarşamba

Lion King

Kizimla sinemaya gittik bu filmi izlemeye. Beklentim yuksekti.
Ustelik New York'ta tiyatrosuna gitti kesin sever dedim.
Ama maaelsef korktu, efektler, goruntuler, aslanin babasinin olmesi uzdu bence ayrica...ve Senam cikalim dedi, ruyama girecek ve korkacagim dedi. Bu kismi izleme sonra iyi olacak dedim ama ilk kez Sena'yi ikna edemedim ve cok sevdigi sinemadan cikti.
Ciktik.... Ona ama sen daha once bu filmi izledin baska versiyonlarini neden korktun simdi dedigimde bana cok guzel bir cevap verdi, hayran kaldim kizima...

I am big now and people feel different dedi

Demek istedigi insanlar buyur ve degisirler
Bravo sana kuzum 7 yasinda duygunu daha iyi ifade edemezdin
Seni cok ama cok seviyorum

Jingle Book filminde de cikti daha sonra gittigimiz. Bir cok kez izledi bu cilgi filmi, film muziklerine bayildik hep ailecek cok caldik hatta o soylerken cok ama cok tatli bir videosu var, oyle tatli soyluyorki yarim yamalak.
Cok sevecegini dusunuyordum dolayisiyla ama yine yilanlar kovalamacalar efektler onu korkuttu. Simdi guzelim, sinema dogumgunu partsi olursa gitmek istemiyor filmden korkar diye korkuyor. Neyseki gecenlerde Trolls'a (gecenlerde derken eylul 2016'dan bahsediyorum bu yaziyi subat ayinda yazmisim baslik ile yeni revize ediyorum bugun yani Aralik 2016!!!) gitmesine ikna edebildim sinifindan bir arkadasinin dogumgunuydu onu cok sevmis, oncesinde fragmanini izlettim bakalim korkunc mu degil mi film gorelim dedim sonra son dakika gitmeye karar vredi ve sevmis cok neyseki, sevindim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder