24 Şubat 2016 Çarşamba

41 kere Masallah

Bugun ise gitmedim cunku dogumgunum! Hastayim dedim ve sabah pilates yaptim once Colombiali yoga hocasi ile sonra Senamin okulu yoktu G. yoktu Turkiye’deydi bu sene yanimda degildi. Olsa da kutlayacak durumu yok babasini kaybetti. Ustelik ayni gun dogmusuz onunla.
Senam geldi bakicisi ile EP’ye onlar takilirken ben de kahvalti yaptim iki arkadasim ile. Sagolsun Betul bana hediye almis kahvaltimi ismarladi pastami ayarlamis ve ben ilk pastami sabah 11 de uflemis oldum. Kahvaltiya bir kac kisiyi daha cagirmistim ama gelemediler son dakika oldugu icin cogu. Bazen hersey aslinda tam da olmasi gerektigi gibi oluyor aslinda...
Sonra Duygu'cum beni Zuma'nin  business lunch’ina goturdu cok istiyordum hep gitmek ama is yuzunden gidemiyordum,  onunla yedik, pastam geldi ve ben ikinci pastami ufledim. Keyifli sohbet ve guzel pastadan sonra ondan ayrildim. ( Yemek biraz hayal kirikligi oldu normal menu gibi degil daha degistirilmis az lezzettli olani ama idare ederdi, yalniz mekan full doldu, ben iste kos kos calisirken disarda hayat varmis ahali!!! ) Dikkatimi ceken de o oldu mekanlar dolu sokaklar yollar dolu, calismayan kesim daha cok galiba bu ulkede, anlamiyorum.
Duygu pasta soylemis happy new sexy age yazdirmis salaklar happy kismini unutmus neyse cok sevindim sasirdim ve sen mi soyledin bunu boyle yazmalarini diye sordugumda oda "yooo seni gorunce onlar oyle yazmaya karar vermisler "dedi cok guldum , super cevap oldu , onu ise biraktim ve EP' ye geri geldim kuzum sailing yapti ilk kez,  benim mayom yoktu sahilde oturdum Ana kids clubdan birileri ile  stand up paddle yapti once ve cok sevdi, sonra da kucuk bota binip kayaking yaptilar,  cok eglendi kuzum ya daha once niye denetmemisiz, orda kucuk kizlar yapiyordu oyle gorduk aklimiza geldi,  sonra sailing yapti kids club'dakilerle, Ana da cok eglendi… Bana en guzel dogumgunu hediyesi oldu onun yeni seyler deneyip sevmesini gormek, gulusu, mutlulugu...
Sonra kuzum hortumla islandi, islatti oynadi,  sakalasti club calisanlari ile cok eglendi...sonra onu yikadik ve eve geldik, aksam yemegim var diye birde oncesinde zumba yaptim oh cok iyi geldi. Hazirlan suslen evden ve ciktim yuruyerek Pearls’e yemege gittim European cousin, nispeten yeni bir mekan ve evime yurume mesafesi oldugu icin sectim. Ben starter yedim ac degildim ama foie gras pek bekledigim gibi degildi ama guzeldi digerleri alt bilmem ne baligi aldi iyi gozukuyordu,  bir sonrakine denemem lazim, Abir, Patty ve Monique geldi guzel gecti aksam, sohbet iyiydi ve bir suru bilgi alisverisi oldu o acidan yararli bilgilendirici bir geceydi ve ucuncu pastami da kestim cokta lezzetliydi tum pastalarim valla… Sonra yuruyerek eve geldim tam o anda Carla mesaj atmis happy birthday diye ve yeni erkek arkadasi ile canli muzik yapmislar muhtesem bir sarki ve muhtesem sesler, piyanoda calip gondermisler bayildim gece tam 12 de boylece dogumgunumu harika bitirdim beni cok mutlu etti cok duygulandim minnettarlik duydum, o guzel muzik esliginde evime geldim.

Keyifli, dolu dolu bir dogumgunum oldu, cok sukur, daha nice guzel yaslarim olsun diyorum! he he 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder