31 Temmuz 2014 Perşembe

Prague Praha Prag Praga

Veee sonunda gittim gezdim gordum ustelik Carla ve Martina ile au-pair reunion yaptik cok keyifli idi yediklerim ictiklerim gezdiklerim hepsi sahaneydi
Iyiki gittim iyiki arkadaslarimi gordum
Haritami unuttugum icin nerelere gittim hatirlamiyorum ama unutmadan en kisa zamanda buraya not etmem gerek!
Oprerayi kacirdigim icin uzgunum onun disinda galiba hemen hemen herseyi yaptik bir de national museum'a gidemedim, oh well...
Bot turu yaptik ve tum sehrin higlight turistik yerlerini gorduk galiba... Charles Bridge, Prag castle, Clock Tower...
Yukardaki isimler her ayri dilde farkli yazilisi Prag'in

PRA-G
PRA-HA
PRA-GUE
PRA-GA
hatta boyle bir yazi bile vardi gittigimiz yerlerden birinde...


Carla'm sunu yazmis
Some things do change. 14 years later Martina is always on time, Nilgun likes museums and art, Carla has a great sense of direction. And the 3 of them are knackered at 11 pm! some things will never change though. Conversation topics, silly laughters, great time together. And we're still bloody gorgeous!!!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder