31 Temmuz 2014 Perşembe

Julie & Julia

Bu film hakkinda ve neden sevdigimi yazmam lazim
Julie beni bogulmaktan kurtardi diyordu filmin sonunda
bununla ilgili yazmaliyim...

demisim ve ardindan uzuuuuun bir zaman gecmis
ne yazcagimi bile unuttum ama galiba soyle birseydi...
(bunlari 10-11-2014 tarihinde yaziyorum bu arada)

Julie Julia'ya asik isimleri sasirsdim yada vice versa
onun gibi harika yemekler yapmak istiyor
kizin bir isi var ama para icin yapiyor
asil istedigi sey yemek yapmak
ve bir proje gerceklestirmeye karar veriyor
365 gun yemek pisirmek her gun yeni bir tarife Julia'dan ve blogunda paylasmak
o evrede basinda gecenler duygular basarisizliklar basarilar nerves breakdown asiri sevincler herseyi yasiyor
yilmiyor ve sonunda projesi gerceklesiyor ustelik unlu oluyor ancak nedense Julia onunla tanismayi reddediyor
o kismini tam hatirlamiyorum o biraz hayal kirikligi oluyor ama Julia ile yatip kalkmak sevdigi bir seyle mesgul olmak ona cok iyi geliyor ve monoton hayatindan cikaran ve hayalinin pesinden gitmesine neden oldugu icin Julia aski hic bitmiyor
Ben de hayalimin pesinden kosmak istiyorum
her turlu zorluga karsi yolumdan sasmak istemiyorum
hedefime kilitlenmek ve ona ulasmak istiyorum
hedefimden sassam bile beni cok daha iyi yerlere gotureceginden eminim
durmak, ertelemek ve sikayet etmekten vazgecmek
ve harekete gecmek istiyorum
bogulmak bunalmak istemiyorum
biri veya birsey beni bogulmaktan kurtasin istiyorum
o yuzden sevdim cok galiba bu filmi
tekrar izlemek istiyorum sevdigim arkadaslarimi yanima alarak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder